- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lista ankiet

    Id Tytuł Opcje Data Ilość wypełnień
    20015 Wiedza pacjentów na temat nadciśienia tętniczego i metod jego leczenia Wyniki > Stwórz ze wzoru > 09.12.2018 15
    5589 Wiedza pacjentów na temat nadciśienia tętniczego i metod jego leczenia Wyniki > Stwórz ze wzoru > 12.02.2011 256
    18039 Wiedza rodziców na temat szczepień ochronnych dzieci do lat 3. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 01.12.2017 369
    2802 Wiedza rodziców na temat udzielanie pierwszej pomocy dzieciom Wyniki > Stwórz ze wzoru > 15.11.2010 113
    6810 Wiedza społeczeństwa na temat zagrożeń cyberterroryzmem i skutków jego działań Wyniki > Stwórz ze wzoru > 02.04.2011 270
    28605 Wiedza społeczeństwa na temat zagrożeń cyberterroryzmem i skutków jego działań Wyniki > Stwórz ze wzoru > 20.03.2025 3
    28606 Wiedza społeczeństwa na temat zagrożeń cyberterroryzmem i skutków jego działań Wyniki > Stwórz ze wzoru > 20.03.2025 1
    28607 Wiedza społeczeństwa na temat zagrożeń cyberterroryzmem i skutków jego działań Wyniki > Stwórz ze wzoru > 20.03.2025 1
    5700 Wiedza społeczeństwa w Lubaczowie o autyzmie 18.02.2011 94
    24183 Wiedza społeczności lokalnej i personelu medycznego na temat leków OTC (dostępnych bez recepty) Wyniki > Stwórz ze wzoru > 03.12.2020 95
    16160 Wiedza studentek i kobiet w wieku 40-50 dotycząca chorób genetycznych u dzieci. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 12.12.2015 116
    15754 Wiedza studentów fizjoterapii i fizjoterapeutów na temat metodyki nauczania kontroli nad kompleksem lędźwiowo-miedniczo-biodrowym Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.05.2015 57
    24580 Wiedza studentów na temat chorób nowotworiwych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 24.01.2021 0
    23237 Wiedza, praktyka i postawy mieszkańców Śląska wobec wybranych procedur profilaktyki Covid19 Wyniki > Stwórz ze wzoru > 30.07.2020 207
    « 1402 403 404 405 406 407 408 …  461 »

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac