- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lista ankiet

    Id Tytuł Opcje Data Ilość wypełnień
    2646 Kwestionariusz ankiety adresowany do kobiet będących w ciąży bliźniaczej Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.11.2010 83
    25130 Kwestionariusz ankiety dla nauczyciela Wyniki > Stwórz ze wzoru > 30.03.2021 5
    15765 Kwestionariusz ankiety dla nauczycieli wychowania fizycznego w gimnazjach Wyniki > Stwórz ze wzoru > 17.05.2015 15
    22740 Kwestionariusz ankiety do wiedzy potencjalnych klientów oraz klientów salonów kosmetycznych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 24.05.2020 13
    25236 Kwestionariusz Ankiety Efektywność kobiet na stanowiskach kierowniczych jest równie wysokie, jak efektywność mężczyzn zajmujących te same stanowiska. 13.04.2021 61
    25133 Kwestionariusz Ankiety Efektywność kobiet na stanowiskach kierowniczych jest równie wysokie, jak efektywność mężczyzn zajmujących te same stanowiska. (Obalenie mitu, że mężczyźni są lepszymi kierownikami od kobiet) Wyniki > Stwórz ze wzoru > 30.03.2021 0
    25134 Kwestionariusz Ankiety Efektywność kobiet na stanowiskach kierowniczych jest równie wysokie, jak efektywność mężczyzn zajmujących te same stanowiska. (Obalenie mitu, że mężczyźni są lepszymi kierownikami od kobiet) Wyniki > Stwórz ze wzoru > 30.03.2021 15
    9099 Kwestionariusz ankiety skierowany do nauczycieli wychowania przedszkolnego Wyniki > Stwórz ze wzoru > 19.09.2011 81
    21673 Kwestionariusz ankiety skierowany do nauczycieli wychowania przedszkolnego Wyniki > Stwórz ze wzoru > 18.02.2020 6
    20647 Kwestionariusz ankiety skierowany do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym Wyniki > Stwórz ze wzoru > 15.05.2019 0
    7575 Kwestionariusz dotyczący Kiosku samoobsługowego Wyniki > Stwórz ze wzoru > 23.05.2011 26
    2732 KWESTIONARIUSZ EKSPRESJI POTRZEB 11.11.2010 19
    2733 KWESTIONARIUSZ EKSPRESJI POTRZEB 11.11.2010 43
    2734 KWESTIONARIUSZ EKSPRESJI POTRZEB 11.11.2010 31
    « 1224 225 226 227 228 229 230 …  452 »

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac