- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     
    Zachowania konsumentów przy wyborze produktów firmy Apple

    Zachowania konsumentów przy wyborze produktów firmy Apple

    Niniejsza ankieta przeprowadzana w ramach pracy magisterskiej ma na celu poznanie zachowań konsumentów i określenie czynników wpływających na podjęcie decyzji o zakupie produktów firmy Apple. Jeśli jest lub był(a) Pan(i) użytkownikiem jakiegokolwiek produktu firmy Apple zapraszam do wypełnienia.

    Jakie produkty firmy Apple Pan(i) posiada?

      Pytanie numer 1 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę określić w skali od 1 do 5 jaki wpływ na Pana/ Pani decyzję o zakupie a wyborze marki miały poniższe czynniki: (1- żaden; 5- bardzo duży)

      Pytanie numer 2 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Opinie znajomych/ przyjaciół
    Przywiązanie do marki Apple
    Parametry techniczne
    Potrzeby związane z wykonywanym zawodem
    Chęć imponowania/ bycia trendy
    Design urządzenia i opakowania
    Potrzeby związane z hobby
    Innowacyjność techniczna w stosunku do produktów konkurencyjnych
    Intuicyjność użytkowania
    Możliwość wygodnego korzystania z dodatkowych usług Apple
    Negatywny stosunek do firmy Microsoft i jej produktów

    Jak duże znaczenie według Pana/ Pani ma design na wybór produktów firmy Apple przez konsumentów? (1- żaden; 5- bardzo duży)

      Pytanie numer 3 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5

    Z czym kojarzy się Panu/ Pani marka Apple?

      Pytanie numer 4 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan(i) skłonny/ skłonna zapłacić więcej za charakterystyczny i zwracający uwagę design?

      Pytanie numer 5 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakimi przymiotnikami określiłby/ określiłaby Pan(i) design marki Apple?

      Pytanie numer 6 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak dłuży wpływ na wybór produktu firmy Apple miał system operacyjny Mac OS X? (1- żaden; 5- bardzo duży)

      Pytanie numer 7 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5

    Jak określa Pan(i) szerokość asortymentu marki Apple?

      Pytanie numer 8 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ na wybór produktu firmy Apple miały poniższe różnice pomiędzy Mac a PC? (1- żaden; 5- bardzo duży)

      Pytanie numer 9 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Cena
    System operacyjny
    Design
    Parametry techniczne

    Jak duży wpływ na decyzje miały poszczególne czynniki w trakcie dokonywania ostatniego zakupu produktu marki Apple? (1- żaden; 5- bardzo mocny)

      Pytanie numer 10 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Cena
    Dostępność
    Design
    Jakość
    Gwarancja

    Kupując produkty marki Apple uważa Pan(i), iż to wyróżnia/ nobilituję Pana/ Panią?

      Pytanie numer 11 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy planuje Pan(i) zakup kolejnego produktu firmy Apple?

      Pytanie numer 12 z 24

    Uważa Pan(i), że posiadanie produktów Apple wpływa na styl życia użytkowników?

      Pytanie numer 13 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pan(i) uważa się za klienta lojalnego względem produktów marki Apple?

      Pytanie numer 14 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy charakterystyczne opakowania produktów marki Apple mają wpływ na Pana/ Pani wybór?

      Pytanie numer 15 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim kraju głównie Pan(i) kupuje produkty Apple?

      Pytanie numer 16 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Mając nieograniczony budżet jakiej marki najchętniej kupiłby/ kupiłaby Pan(i) komputer lub notebooka?

      Pytanie numer 17 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Korzysta Pan(i) ze specjalnych serwisów/ portali internetowych dla użytkowników Apple?

      Pytanie numer 18 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 19 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 20 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 21 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak postrzega Pan(i) swoją sytuację materialną?

      Pytanie numer 22 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Aktywność zawodowa?

      Pytanie numer 23 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wielkość rozporządzalnych dochodów (po opłaceniu podstawowych rachunków, wyżywienia)

      Pytanie numer 24 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac