Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Ankieta dotycząca zjawiska sponsoringu skierowana bezpośrednio do osób uprawiających sponsoring.
		Jestem studentką Pracy Socjalnej na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej-Curie. Zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, dotyczącej zjawiska sponsoringu. Zapewniam, że ankieta jest w pełni anonimowa, a wyniki posłużą mi do napisania pracy licencjackiej. Zamieszczone w ankiecie pytania są jednokrotnego i wielokrotnego wyboru. Przy pytaniach, w których możliwe jest wybranie kilku odpowiedzi zamieściłam odpowiednią instrukcję. Bardzo proszę o rzetelne odpowiedzi na pytania i z góry dziękuję za wzięcie udziału w ankiecie.
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki