- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Rozwój osobisty, a zachowania prozdrowotne na przykładzie słuchaczy Zielonogórskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Zielonej Górze.

    Praca licencjat

    1. Od ilu lat jest Pani/Pan słuchaczem Uniwersytetu III wieku w Zielonej Górze ?

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często uczęszcza Pani/Pan na zajęcia na Uniwersytecie III wieku?

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często uczęszcza Pani/Pan na zajęcia na Uniwersytecie III wieku?

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Jak ocenia Pani/Pan swoje uczestnictwo na zajęciach Uniwersytetu III wieku?

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Czy poza Uniwersytetem III wieku bierze Pani/Pan udział w podobnych zajęciach?

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Jeśli tak to proszę wymienić w jakich:

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Brak odpowiedzi

    6. Jaka jest Pani/Pana płeć

      Pytanie numer 7 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Jaki jest Pani/Pana wiek

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Proszę podać swój

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Jakie jest Pani/Pana wykształcenie?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Gdzie Pani/Pan mieszka?

      Pytanie numer 11 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Jaki jest Pani/Pana miesięczny dochód netto w złoty?

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. Skąd Pani/Pan czerpie informacje o interesujących problemach. (Proszę zaznaczyć 3 najważniejsze).

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac