- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta dot. obsługi klienta w sklepie IKEA

    Szanowni Państwo, piszę pracę dyplomową na temat wpływu obsługi na lojalność klienta na przykładzie firmy IKEA. Celem niniejszej ankiety jest zbadanie, jaki wpływ ma obsługa klienta na przywiązanie klienta do firmy. Ankieta jest anonimowa, a zebrane dzięki niej informacje będą wykorzystywane wyłącznie do celów naukowych. Zwracam się z prośbą o udzielanie szczerych i rzetelnych odpowiedzi. Z góry dziękuję za poświęcony czas.

    Ankieta jest nieaktywna.




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac