Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Kwestionariusz
		Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w przeprowadzeniu badań na potrzeby pisanej przeze mnie pracy magisterskiej, na kierunku psychologia stosunków międzykulturowych, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, poświęconej strategiom akulturacyjnym stosowanym przez dyplomatów oraz skuteczności dyplomacji prewencyjnej. To nowatorskie badania, zarówno w Polsce, jak i w Europie dlatego szczere odpowiedzi mogą wnieść wiele istotnej wiedzy, przekładającej się bezpośrednio na poprawę pracy w zawodzie oraz dobra interesów naszego państwa.
Dbając o zapewnienie Państwu całkowitej anonimowości kwestionariusz składa się z pytań zamkniętych z dodatkowym miejscem na swobodną wypowiedź. Wyniki moich badań nie będą dotyczyć indywidualnych osób, lecz całej grupy. Państwa udział jest całkowicie anonimowy, jednakże proszę o udzielenie kilku informacji ogólnych.
Pod pojęciem sfera prywatna należy rozumieć: czas wolny, zainteresowań, kontakty z rodzina, nie służbowych stosunków społecznych i sieci utrzymywanych poza rodziną.
Pod pojęciem sfera zawodowa/służbowa należy rozumieć: miejsce i kulturę pracy, stosowane narzędzia, maszyny, wytyczne, harmonogram pracy, kontakty z współpracownikami. 
Z góry pragnę serdecznie podziękować za udział w badaniu.
W razie jakichkolwiek pytań lub sugestii proszę o kontakt:
msnietka@diplomacy.pl