- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena promocji usług bankowych adresowanych do aktualnych i potencjalnych klientów Banku PKO BP SA

    Szanowni Państwo, Jako studentka III roku Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Wydziału Zarządzania proszę Państwa o wypełnienie niniejszej ankiety. Jej wyniki będą mi bardzo pomocne w mojej pracy dyplomowej, poświęconej promocji detalicznych usług bankowych na przykładzie Banku PKO BP. Zapewniam, iż dane zawarte w ankiecie będą wykorzystane wyłącznie do potrzeb mojej pracy i nie będą udostępniane osobom trzecim. Zapewniam anonimowość, dlatego proszę o udzielenie szczerych odpowiedzi, oraz o uważne przeczytanie każdego pytania wraz z dołączonymi do niego instrukcjami. Serdecznie dziękuję za poświęcenie Państwa cennego czasu.

    1. Czy jest Pan/Pani klientem Banku PKO BP?

      Pytanie numer 1 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. W jaki sposób dowiedział(a) się Pan/Pani o usługach Banku PKO BP SA? (proszę zaznaczyć 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 2 z 25



    3. Co zadecydowało o wyborze usług Banku PKO BP? (proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 3 z 25

    4. Jestem zadowolony/a z usług świadczonych przez Bank PKO BP: (proszę zaznaczyć 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 4 z 25

    5. Czy widział/a Pan/Pani w przeciągu ostatnich dwóch lat jakąkolwiek reklamę Banku PKO BP w telewizji?

      Pytanie numer 5 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Czy reklamy Banku PKO BP emitowane w telewizji się Panu/Pani spodobały?

      Pytanie numer 6 z 25

    7. Co najbardziej zainteresowało Pana/ Panią w reklamie? (proszę zaznaczyć maksymalnie 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 7 z 25

    8. Jak ocenia Pan/Pani obsługę w placówkach Banku PKO BP? (jeśli nie jest Pan/Pani klientem Banku proszę przejść do pytania nr. 12)

      Pytanie numer 8 z 25

    9. Jakie są według Pana/Pani najtrafniej charakteryzujące cechy obsługi Banku PKO BP? (proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 9 z 25

    10. Jak ocenia Pan/Pani jakość obsługi klientów w Banku? (dla poszczególnych stwierdzeń proszę ocenić w skali 5 stopniowej i zaznaczyć przy wybranej ocenie)

      Pytanie numer 10 z 25

      1. Całkowicie się nie zgadzam 2. Raczej się nie zgadzam 3. Ani się zgadzam ani nie 4. Raczej się zgadzam 5. Całkowicie się zgadzam
    Czas oczekiwania w Banku jest krótki
    Czystość Banku jest odpowiednia
    Wygląd pracowników jest stosowny
    Stanowisko pracy jest schludne
    Atmosfera w Banku jest przyjazna

    11. Czy obsługa Banku PKO BP informuje Pana/Panią o promocjach i nowych usługach?

      Pytanie numer 11 z 25

    12. Czy słyszał/a Pan/Pani o działaniach sponsoringowych (np. wspieranie domów dziecka, sportu, osób niepełnosprawnych) Banku PKO BP?

      Pytanie numer 12 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Działania sponsoringowe prowadzone przez Bank PKO BP pozytywnie wpływają na jego wizerunek:

      Pytanie numer 13 z 25

    14. Które spośród podanych poniżej działań sponsoringowych Banku PKO BP uważa Pan/ Pani za najbardziej korzystne? (proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 14 z 25

    15. Czy spotkał/a się Pan/Pani z jakąś formą reklamy Banku PKO w internecie?

      Pytanie numer 15 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16. Jak odbiera Pan/ Pani informacje o usługach Banku PKO BP otrzymywane za pomocą poczty elektronicznej?

      Pytanie numer 16 z 25

    17. Czy spotkał/a się Pan/Pani z banerem Banku PKO w internecie?

      Pytanie numer 17 z 25

    18. Czy banery Banku PKO BP zamieszczane w serwisach internetowych są dla Pana/Pani uciążliwe?

      Pytanie numer 18 z 25

    19. Jaki wpływ wywierają na Pana/Pani opinię o Banku poniższe działania promocyjne? (dla poszczególnych stwierdzeń proszę ocenić w skali 5 stopniowej i zaznaczyć przy wybranej ocenie)

      Pytanie numer 19 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1. Bardzo pozytywny 2. Raczej pozytywny 3. Obojętny 4. Raczej negatywny 5. Bardzo negatywny
    Reklama telewizyjna
    Jakość obsługi w Banku
    Działania sponsoringowe
    Reklama w internecie

    20. Które z pośród działań promocyjnych Banku PKO BP w największym stopniu pozytywnie wpływają na Pana/Panią opinię o Banku? (proszę poszczególnym elementom przypisać oceny od 1 do 4, gdzie 1 to ocena najniższa, a 4 to ocena najwyższa).

      Pytanie numer 20 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4
    Reklama telewizyjna
    Jakość obsługi w Banku
    Działania sponsoringowe
    Reklama w internecie

    21. Działania promocyjne Banku PKO BP spowodowały, że: (proszę zaznaczyć właściwe odpowiedzi)

      Pytanie numer 21 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 22 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 23 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/ Pani swoją sytuację materialną?

      Pytanie numer 24 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Liczba osób w gospodarstwie domowym

      Pytanie numer 25 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac