- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ANKIETA ZADOWOLENIA KLIENTA - Starostwa Powiatowego w Jaśle

    W związku z dążeniem Starostwa Powiatowego w Jaśle do doskonalenia świadczonych usług, pragniemy poznać Państwa opinie na temat stopnia satysfakcji ze sposobu obsługi oraz spełnienia wymagań i oczekiwań przez pracowników Starostwa. Prosimy o anonimowe wypełnienie poniższej ankiety.

    Data wypełnienia:

      Pytanie numer 1 z 9



    1. Proszę zaznaczyć komórkę organizacyjną lub samodzielne stanowisko, które załatwiało Pana/i sprawę :

      Pytanie numer 2 z 9

    Czy Pan/i jest zadowolony(a) z kontaktu z naszym pracownikiem?

      Pytanie numer 3 z 9

    Czy Pan/i uzyskał(a) wystarczające do załatwienia sprawy informacje ?

      Pytanie numer 4 z 9

    Czy Pan/i jest zadowolony(a) z terminu załatwienia sprawy?

      Pytanie numer 5 z 9

    Jak Pan/i ocenia fachowość pracowników?

      Pytanie numer 6 z 9

    6. Proszę zaznaczyć , na ile ważne są dla Pana/i wymienione poniżej zagadnienia podczas załatwiania sprawy w Starostwie ?

      Pytanie numer 7 z 9

      Bardzo ważna Ważna Nieważna
    UPRZEJMOŚĆ I TROSKA O KLIENTA
    KOMPETENCJE PRACOWNIKA
    TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
    RZETELNA INFORMACJA
    WARUNKI LOKALOWE

    Czy sprawa została wobec Pana/i załatwiona pozytywnie?

      Pytanie numer 8 z 9

    8. Co Pan/i proponowałby zmienić w organizacji Starostwa Powiatowego w Jaśle w celu usprawnienia obsługi interesantów?

      Pytanie numer 9 z 9






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac