- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wplyw opakowania perfumy na decyzję o zakupie

    Witamy, Jesteśmy studentami Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University w Tarnowie. Zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie kwestionariusza, który umożliwi nam zbadanie zależności pomiędzy produktem a różnymi czynnikami wpływającymi na decyzje nabycia ich przez konsumentów. Kwestionariusz jest anonimowy a jego wyniki zostaną wykorzystane tylko w celach dydaktycznych. Prawidłowe uzupełnienie kwestionariusza pomoże nam w prawidłowej analizie danych. Przygotowaliśmy dla Państwa zestaw 15 pytań. Odpowiedzi należy zaznaczać „X” bądź wpisać prawidłową odpowiedź w miejsca wykropkowane. Wypełnienie kwestionariusza jest całkowicie dobrowolne a uzyskane dane będą tylko i wyłącznie wykorzystywane w celach naukowych. Prosimy również aby Państwo uzupełnili kwestionariusz do dnia 4 grudnia 2010r. Wszelkie wątpliwości związane z wypełnieniem prosimy kierować bezpośrednio do członków naszej grupy bądź też pod adres e-mail: barbra_7@wp.pl. Z góry dziękujemy za poświęcony nam czas.

    1.Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się dokonać zakupu tylko dzięki temu że produkt był dobrze zareklamowany?

      Pytanie numer 1 z 16

    2. Jakie znaczenie ma dla Ciebie promocja i reklama w kwesti korzystania z produktu?

      Pytanie numer 2 z 16

    3. Czy kiedykolwiek korzystał/a Pan/i z produktu tylko dlatego że znał/a go Pan/i go z reklamy w mediach?

      Pytanie numer 3 z 16

    4. Na co zwraca Pan/i uwagę przy zakupie perfum?

      Pytanie numer 4 z 16

    5. Co Pana/ią skłania do zakupu tej a nie innej perfumy?

      Pytanie numer 5 z 16

    6. Czy kupuje Pan/i perfumy z tej samej linii zapachowej?

      Pytanie numer 6 z 16

    7. Czy zdarza się Panu/i kupić perfumę tylko ze względu na opakowanie?

      Pytanie numer 7 z 16

    8. Czy przy zakupie perfum sugeruje się Pan/i opinią koleżanek, członków rodziny, opiniami w internecie?

      Pytanie numer 8 z 16

    9. Czy jest Pan/i skłonna do testowania nowych produktów?

      Pytanie numer 9 z 16

    10. Kiedy dokonuje Pani decyzji o zakupie perfumy?

      Pytanie numer 10 z 16

      W domu Po obejrzeniu reklamy w sklepie po rozmowie ze znajomą
    Często
    Rzadko
    Czasami
    Nigdy

    11. Czy zgadza się Pan/i ze stwierdzeniem „droższe znaczy lepsze”?

      Pytanie numer 11 z 16

    12. O jakości perfum świadczy?

      Pytanie numer 12 z 16

    13. Dlaczego skłania się Pan/i do zakupu tylko ze względu na opakowanie?

      Pytanie numer 13 z 16

    Aktywnosc zawodowa

      Pytanie numer 14 z 16

    Wiek

      Pytanie numer 15 z 16

    Płec

      Pytanie numer 16 z 16




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac