- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Skuteczność programów lojalnościowych w zwiększaniu wartości klienta w sieci handlowej

    W jaki sposób udział w programie lojalnościowym wpływa na zachowania zakupowe klientów i ich długoterminową wartość dla firmy

    Czy jesteś obecnie członkiem programu lojalnościowego tej sieci

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak długo korzystasz z programu lojalnościowego tej sieci?

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Od czasu przystąpienia do programu częstotliwość moich zakupów w tej sieci

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Program lojalnościowy skłonił mnie do wydawania większej kwoty podczas jednych zakupów

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Często wykorzystuję zgromadzone punkty/kupony/rabaty

      Pytanie numer 5 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Częściej kupuje produkty poza promocjami dzięki korzyściom programu

      Pytanie numer 6 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Korzystam z karty/aplikacji lojalnościowej przy większości zakupów

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Korzyści oferowane przez program uważam atrakcyjne

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Otrzymywane komunikaty (oferty, kupony, mailingi) są dla mnie przydatne

      Pytanie numer 9 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Korzystanie z programu jest proste i intuicyjne

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czuję że program daje mi realną wartość (value for money)

      Pytanie numer 11 z 18

    Częściej wybieram tę sieć zamiast konkurencji dzięki programowi

      Pytanie numer 12 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czuję większe przywiązanie do marki od czasu korzystania z programu

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jest prawdopodobne, że będę korzystać z programu przez kolejny rok

      Pytanie numer 14 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Polecił(a)bym program znajomym lub rodzinie

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ogólna ocena programu lojalnościowego

      Pytanie numer 16 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Najważniejsze elementy programu

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co pan/pani uważa za najbardziej atrakcyjne w programach lojalnościowych

      Pytanie numer 18 z 18






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac