- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Jakość obsługi klienta a lojalność klientów w firmie uslugowej

    W jaki sposób różne aspekty jakości obsługi klienta wpływają na poziom lojalności klientów?

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swoje wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak często robisz zakupy?

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz uprzejmość pracowników naszej firmy podczas kontaktów z Tobą?

      Pytanie numer 6 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu pracownicy wydają Ci się kompetentni w rozwiązywaniu Twoich problemów?

      Pytanie numer 7 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy masz wrażenie, że pracownicy angażują się w obsługę Twojej sprawy?

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz ogólne podejście pracowników do klienta?

      Pytanie numer 9 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz czas oczekiwania na obsługę (np. odpowiedź mailową, telefoniczną, w sklepie)?

      Pytanie numer 10 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac