Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Wpływ reklam i promocji na zachowania konsumenckie
Szanowni Państwo,
zapraszam do udziału w anonimowym badaniu dotyczącym wpływu reklam i promocji produktów spożywczych na decyzje konsumenckie. Celem ankiety jest zrozumienie, w jakim stopniu komunikaty marketingowe oddziałują na nasze wybory żywieniowe, nawyki zakupowe oraz postrzeganie zdrowych i niezdrowych produktów.
Badanie prowadzone jest w celach naukowych, w ramach rozprawy doktorskiej. Ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje około 5–6 minut. Udział w badaniu jest dobrowolny, a każdy uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować bez podania przyczyny.
Do udziału zapraszam osoby powyżej 16. roku życia, mieszkające na terenie Polski.
Dziękuję za poświęcony czas oraz cenny wkład w rozwój wiedzy na temat wpływu marketingu na nasze decyzje konsumenckie.
Z poważaniem,
Krzysztof Halczuk
autor badania