- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ reklam i promocji na zachowania konsumenckie

    Szanowni Państwo, zapraszam do udziału w anonimowym badaniu dotyczącym wpływu reklam i promocji produktów spożywczych na decyzje konsumenckie. Celem ankiety jest zrozumienie, w jakim stopniu komunikaty marketingowe oddziałują na nasze wybory żywieniowe, nawyki zakupowe oraz postrzeganie zdrowych i niezdrowych produktów. Badanie prowadzone jest w celach naukowych, w ramach rozprawy doktorskiej. Ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje około 5–6 minut. Udział w badaniu jest dobrowolny, a każdy uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować bez podania przyczyny. Do udziału zapraszam osoby powyżej 16. roku życia, mieszkające na terenie Polski. Dziękuję za poświęcony czas oraz cenny wkład w rozwój wiedzy na temat wpływu marketingu na nasze decyzje konsumenckie. Z poważaniem, Krzysztof Halczuk autor badania




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac