Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Badanie postrzegania wizerunku marki FoGGy
Celem badania jest poznanie opinii użytkowników by lepiej zrozumieć ich oczekiwania i potrzeby. Ankieta ma charakter anonimowy, a wszystkie udzielone odpowiedzi zostaną wykorzystane wyłącznie do celów analizy statystycznej.
Płeć
Pytanie numer
1
z 10
Mężczyzna
Kobieta
Inne
Wiek
Pytanie numer
2
z 10
-18
18-24
25-34
35-54
55+
Jakie cechy najlepiej opisują według ciebie markę FoGGy?
Pytanie numer
3
z 10
Autentyczność
Energia
Przeznaczona dla zamkniętej grupy osób
Zbyt radykalna
Gdyby marka FoGGy była osobą, jakie posiadałaby cechy?
Pytanie numer
4
z 10
Śmiałość
Chęć wzbudzenia pozytywnych emocji
Upór
Pragnienie atencji
Jaki typ nabywców najlepiej może trafić do użytkowników FoGGy?
Pytanie numer
5
z 10
Poszukiwacze emocji i klimatu (The Vibe Seekers)
Młodzi „aspirational creatives” (młodzi twórcy, designerzy, DJe, twórcy kontentu)
Urban lifestyle lovers (miejski styl życia + nowoczesny minimalizm)
Fani elektroniki z charakterem („selective electronic listeners”)
W jakich sytuacjach dobrze jest korzystać z marki FoGGy?
Pytanie numer
6
z 10
Gdy szukamy autentycznych doznań
Gdy chcemy sięgnąć do niszowego nurtu muzyki
Gdy jest potrzeba wspólnego przeżywania z ludźmi doznać muzycznych w oryginalny sposób
Gdy mamy potrzebę spędzania czasu z ludźmi, którzy podzielają nasze pasję muzyczne
Jak można określić typy użytkowników marki FoGGY?
Pytanie numer
7
z 10
Umiejętność otwartości na inne osoby
Pozytywni
Chaotyczni
Zbyt duża potrzeba wyładowania energii
Jakie poprawy może wprowadzić marka FoGGy do wizerunku, by poprawić sposób postrzegania przez innych?
Pytanie numer
8
z 10
Wzmocnienie aury unikalności (one of a kind, exclusive)
Budowanie statusu społecznego
Nadawanie marce “emocjonalnego DNA”
Zwiększenie symboliki stylu życia
Jakie doznania mogą towarzyszyć osobom biorącym udział w wydarzeniach zorganizowanych przez markę FoGGy?
Pytanie numer
9
z 10
Wolność w wyrażaniu siebie
Pozytywne doznania muzyczne
Poczucie podburzania
Gwałtowne zachowanie
Jakie korzyści lub niekorzyści mogą wyniknąć z wydarzeń organizowanych przez FoGGy?
Pytanie numer
10
z 10
Możliwość wyładowania się
Spędzanie czasu z ludźmi w energiczny sposób
Zaburzenie spokoju w miejscach publicznych
Nakręcanie tłum
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »