- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie postrzegania wizerunku marki FoGGy

    Celem badania jest poznanie opinii użytkowników by lepiej zrozumieć ich oczekiwania i potrzeby. Ankieta ma charakter anonimowy, a wszystkie udzielone odpowiedzi zostaną wykorzystane wyłącznie do celów analizy statystycznej.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 10

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 10

    Jakie cechy najlepiej opisują według ciebie markę FoGGy?

      Pytanie numer 3 z 10

    Gdyby marka FoGGy była osobą, jakie posiadałaby cechy?

      Pytanie numer 4 z 10

    Jaki typ nabywców najlepiej może trafić do użytkowników FoGGy?

      Pytanie numer 5 z 10

    W jakich sytuacjach dobrze jest korzystać z marki FoGGy?

      Pytanie numer 6 z 10

    Jak można określić typy użytkowników marki FoGGY?

      Pytanie numer 7 z 10

    Jakie poprawy może wprowadzić marka FoGGy do wizerunku, by poprawić sposób postrzegania przez innych?

      Pytanie numer 8 z 10

    Jakie doznania mogą towarzyszyć osobom biorącym udział w wydarzeniach zorganizowanych przez markę FoGGy?

      Pytanie numer 9 z 10

    Jakie korzyści lub niekorzyści mogą wyniknąć z wydarzeń organizowanych przez FoGGy?

      Pytanie numer 10 z 10




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac