- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta badająca jakość pomocy świadczonej przez LGD Natura i Kultura oraz efektywności działań komunikacyjnych

    Ankieta badająca jakość pomocy świadczonej przez LGD Natura i Kultura oraz efektywności działań komunikacyjnych

    Jak ogólnie ocenia Pani/Pan funkcjonowanie Lokalnej grupy działania?

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ocenić funkcjonowanie biura LGD

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Godziny pracy biura są dogodne Strona internetowa zawiera aktualne informacji Odpowiedzi na wiele pytań można uzyskać dzwoniąc do biura LGD Łatwo umówić się na spotkanie z pracownikami biura LGD
    nie zgadzam się
    raczej się nie zgadzam
    raczej się zgadzam
    zgadzam się

    Proszę ocenić poniższe zdania

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      nie zgadzam się raczej nie zgadzam się raczej zgadzam się zgadzam się
    Pracownicy mają wiedzę odpowiednią do wykonywanej pracy
    Pracownicy z zaangażowaniem wykonują swoje obowiązki
    Pracownicy udzielają rzetelnych informacji i porad
    Pracownicy są mili i uprzejmi

    Skąd czerpie Pan/Pani informacje dotyczące funkcjonowania Lokalnej Grupy Działania?

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z kanałów przekazywania informacji zwrotnej od społeczności do LGD byłby dla Pani/Pana najbardziej odpowiedni?

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Skąd, przede wszystkim, czerpie Pan(i) informacje o potrzebach mieszkańców?

      Pytanie numer 6 z 11



    W jakich inicjatywach organizowanych przez LGD, chciałby/chciałaby Pan/Pani uczestniczyć?

      Pytanie numer 7 z 11

    Jestem:

      Pytanie numer 8 z 11

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 9 z 11

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W której gminie Pan(i) mieszka

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac