- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie rynku rekrutacji

    prowadzę rótkie badanie dotyczące rekrutacji pracowników fizycznych w polskich firmach. Chcemy lepiej zrozumieć, z jakimi wyzwaniami mierzą się pracodawcy oraz jakie nowe rozwiązania mogłyby usprawnić proces pozyskiwania odpowiednich kandydatów.

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 10

    Czy jakby rekruter zaproponował Ci rozmowę o prace, to byś poświecił mu czas na rozmowe rekrutacyjną?

      Pytanie numer 2 z 10

    Jestem pracodawcą,czy pracownikiem?

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakiej branży działa Twoja firma?

      Pytanie numer 4 z 10

    Jak zazwyczaj wygląda proces rekrutacji pracownika fizycznego w Twojej firmie? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 5 z 10

    Czy przed zatrudnieniem przeprowadzasz jakiś wstępny kontakt lub ocenę kandydata?

      Pytanie numer 6 z 10

    Czy Twoim zdaniem portfolio pracownika (np. zdjęcia, krótkie filmiki pokazujące jego umiejętności lub sposób pracy) pomogłoby Ci w podjęciu decyzji o rozmowie lub zatrudnieniu?

      Pytanie numer 7 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy byłbyś zainteresowany dostępem do profili kandydatów, którzy spełniają Twoje wymagania wobec nowego pracownika (np. doświadczenie, umiejętności, gotowość do pracy zmianowej), ale nie szukają aktywnie pracy – są tzw. pasywni – i wprost napisali, co mogłoby ich skusić do zmiany (np. wyższe wynagrodzenie, szkolenia, bliższa lokalizacja, inny grafik)?

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile byłbyś w stanie zapłacić za możliwość kontaktu z takim kandydatem? (Proszę wpisać kwotę netto za jednego kandydata)

      Pytanie numer 9 z 10

    Co najbardziej zniechęca Cię w obecnych metodach rekrutacji pracowników fizycznych? (odpowiedź otwarta)

      Pytanie numer 10 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac