- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta dla nauczycieli prowadzących zajęcia z uczniami klasach 1 przejawiających trudności z podjęciem edukacji wczesnoszkolnej

    Ankieta dotyczy opinii nauczycieli na temat trudności edukacyjne uczniów klas 1, metod pracy z uczniami przejawiającymi trudności związane z podjęciem edukacji wczesnoszkolnej, współpracy z rodzicami i wsparcia ze strony szkoły oraz wnioski i uwagi

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Staż pracy:

      Pytanie numer 2 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 3 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania: Wieś czy miasto?

      Pytanie numer 4 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce pracy:

      Pytanie numer 5 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Proszę zaznaczyć poprawną definicję pojęcia 'gotowość szkolna':

      Pytanie numer 6 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę opisać, czym różni się dojrzałość instytucjonalna od dojrzałości szkolnej dziecka:

      Pytanie numer 7 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Proszę zaznaczyć odpowiedzi, które według Pana/-i opisują ucznia, który napotyka trudności z podjęciem edukacji wczesnoszkolnej (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź).

      Pytanie numer 8 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Pan/-i scharakteryzowałaby ucznia mającego problemy z gotowością szkolną?

      Pytanie numer 9 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak Pan/-i scharakteryzowałaby ucznia mającego trudności z gotowością szkolną? Proszę zaznaczyć najczęstsze przyczyny trudności szkolnych:

      Pytanie numer 10 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często spotkał/a się Pan/-i z uczniami mającymi trudności z podjęciem edukacji wczesnoszkolnej a rozpoczęli edukację w klasie I szkoły podstawowej? Jeżeli zakreśliliście Państwo odpowiedzi od bardzo rzadko do czasami to proszę przejść do pytania 1. Jakie metody stosuje Pan/-i aby wspierać uczniów mających trudności z podjęciem edukacji wczesnoszkolnej (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 11 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli zakreśliliście Państwo odpowiedzi od często do bardzo często to proszę określić jak liczebnie określilibyście grupę uczniów przejawiające trudności szkolne już na etapie I klasy szkoły podstawowej.

      Pytanie numer 12 z 37

    Jakie Pana/-i zdaniem są przyczyny, że dziecko z trudnościami szkolnymi rozpoczyna obowiązek szkolny?

      Pytanie numer 13 z 37

    Jakie metody stosuje Pan/-i aby wspierać uczniów mających trudności z podjęciem edukacji wczesnoszkolnej (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 14 z 37



    Które z wymienionych metod uważa Pan/-i za najbardziej skuteczne i dlaczego?

      Pytanie numer 15 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy w swojej pracy z uczniami mającymi trudności w podjęciu edukacji wczesnoszkolnej korzysta Pan/Pani z dodatkowych materiałów dydaktycznych lub narzędzi wspomagających?

      Pytanie numer 16 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy współpracuje Pan/Pani ze specjalistami w celu wspierania uczniów z trudnościami w edukacji wczesnoszkolnej?

      Pytanie numer 17 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie formy współpracy ze specjalistami uważa Pan/Pani za najbardziej skuteczne?

      Pytanie numer 18 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy stosuje Pan/Pani w swojej pracy programy profilaktyczno-wspierające dla uczniów przejawiających trudności edukacyjne?

      Pytanie numer 19 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy uważa Pan/Pani, że metody stosowane w edukacji wczesnoszkolnej są wystarczające do przezwyciężania trudności uczniów związanych z rozpoczęciem nauki?

      Pytanie numer 20 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie trudności napotyka Pan/Pani podczas wdrażania metod pracy z uczniami mającymi trudności w podjęciu edukacji wczesnoszkolnej? (Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):

      Pytanie numer 21 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie działania, Pana/Pani zdaniem, mogłyby poprawić skuteczność metod pracy z uczniami mającymi trudności w podjęciu edukacji wczesnoszkolnej? (Proszę podać własne propozycje):

      Pytanie numer 22 z 37



    Jak ocenia Pan/Pani przygotowanie szkoły do pracy z uczniami mającymi trudności szkolne?

      Pytanie numer 23 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie deficyty lub trudności związane z przygotowaniem szkoły do pracy z dziećmi o trudnościach szkolnych uważa Pan/Pani za najbardziej istotne? (Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):

      Pytanie numer 24 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani poziom przygotowania nauczycieli do pracy z uczniami mającymi trudności szkolne?

      Pytanie numer 25 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie trudności lub deficyty w przygotowaniu nauczycieli uważa Pan/Pani za najbardziej istotne? (Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):

      Pytanie numer 26 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Pana/-i szkole istnieją programy wsparcia dla uczniów mających trudności z podjęciem edukacji wczesnoszkolnej?

      Pytanie numer 27 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/-i współpracę z rodzicami uczniów mających trudności edukacyjne?

      Pytanie numer 28 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Najczęściej spotykane trudności ze strony rodziców w Pana/-i ocenie to:

      Pytanie numer 29 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie formy wsparcia od szkoły lub instytucji zewnętrznych byłyby najbardziej pomocne w pracy z uczniami mającymi trudności edukacyjne?

      Pytanie numer 30 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak często spotkała się Pan/-i z sytuacją braku promocji ucznia do klasy II z uwagi na trudności szkolne?

      Pytanie numer 31 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać, które z poniższych czynników najczęściej wpływały na decyzję o braku promocji ucznia do klasy II (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):

      Pytanie numer 32 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są najczęstsze reakcje rodziców na decyzję o braku promocji ich dziecka do klasy II? (Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):

      Pytanie numer 33 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są najczęstsze reakcje dzieci na decyzję o braku promocji do klasy II? (Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):

      Pytanie numer 34 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Czy uważa Pan/Pani, że szkoła powinna podejmować bardziej zdecydowane działania wspierające uczniów z trudnościami szkolnymi, aby unikać sytuacji braku promocji do kolejnej klasy?

      Pytanie numer 35 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na ile, Pana/Pani zdaniem, trudności szkolne uczniów, którzy wykazywali problemy z gotowością do rozpoczęcia nauki w klasie I szkoły podstawowej, zostają zniwelowane do czasu ukończenia klasy III?

      Pytanie numer 36 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są Pana/-i ogólne uwagi lub sugestie dotyczące pracy z uczniami mającymi trudności z podjęciem edukacji wczesnoszkolnej?

      Pytanie numer 37 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac