- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lojalność klientów wobec sieci Biedronka

    Ankieta bada poziom lojalności klientów Biedronki oraz czynniki wpływające na ich przywiązanie do marki, takie jak częstotliwość zakupów, satysfakcja z oferty i atrakcyjność promocji.

    Wiek:

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest Twoja płeć?

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często robisz zakupy w Biedronce?

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz jakość produktów w Biedronce?

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz ceny produktów w Biedronce?

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz dostępność promocji i rabatów?

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy polecił(a)byś Biedronkę znajomym lub rodzinie?

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najbardziej motywuje Cię do zakupów w Biedronce? (można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystasz z aplikacji mobilnej Biedronki lub programów lojalnościowych?

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz obsługę klienta w Biedronce?

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że oferta Biedronki wyróżnia się na tle konkurencji?

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystasz z aplikacji mobilnej Biedronki lub programu lojalnościowego?

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz wizerunek marki Biedronka?

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na ile ważna jest dla Ciebie lokalizacja sklepu przy wyborze Biedronki?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac