- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lojalność klientów wobec sieci Biedronka

    Celem tej ankiety jest zbadanie czynników wpływających na lojalność klientów wobec sieci handlowej Biedronka. Twoje odpowiedzi pomogą lepiej zrozumieć oczekiwania i potrzeby konsumentów. Ankieta jest anonimowa i zajmie mniej niż 5 minut. Dziękujemy za udział!

    W jakim jesteś wieku?

      Pytanie numer 1 z 6

    Płeć:

      Pytanie numer 2 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie mieszkasz?

      Pytanie numer 3 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często robisz zakupy w Biedronce?

      Pytanie numer 4 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystasz z programu „Moja Biedronka”?

      Pytanie numer 5 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co Biedronka mogłaby zmienić, aby lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby jako klienta?

      Pytanie numer 6 z 6




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac