Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Badanie wpływu reklamy za uczestnictwem celebrytów na konsumentów oraz jej efektywności
		Badanie  realizuje  studentka III roku studiów w WSFIZ Serohina Anzhela. Badanie przeprowadzone, jest w celu sprawdzenia, jaki wpływ wywiera na konsumentów reklama  za uczestnictwem celebrytów. Badanie realizowane jest na terenie Warszawy i hej okolicach.  Dane będą udostępnione w pracy licencjackiej danej studentki. Wypełnienie danej ankiety pokaże w jakim stopniu reklamy  z uczestnictwem popularnych osób zwiększają czy zmniejszają jej efektywność. Udzielanie informacji jest dobrowolne i anonimowe, wypełnienie ankiety zajmuje około 5 minut. 
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki