- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ cen na zachowania zakupowe konsumentów

    Niniejsza ankieta jest anonimowa i pozwala na zebranie informacji na temat ceny jako uwarunkowania decyzji konsumenckiej w świetle wyników własnego badania ankietowego. Bardzo proszę o udzielenie rzetelnych i szczerych odpowiedzi. Jeśli tego nie określono inaczej, proszę wybrać jedną najbardziej pasującą odpowiedź. Zebrane dane będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Dziękujemy za poświęcony czas.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pani/Pana status zawodowy?

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Przeciętny dochód w gospodarstwie domowym na osobę

      Pytanie numer 5 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy poziom Pana/Pani dochodów wpływa na wybór produktów z określonej półki cenowej?

      Pytanie numer 6 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej dokonuje Pan/Pani zakupów codziennych?

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej dokonuje Pan/Pani większych zakupów okresowych?

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy podczas zakupów chętnie korzysta Pan/Pani z okazji cenowych, promocji, rabatów?

      Pytanie numer 9 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W przypadku jakich produktów cena ma dla Pana/Pani kluczowe znaczenie podczas zakupu? Można wybrać kilka odpowiedzi.

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać czynnik, który w największym stopniu decyduje o wyborze produktów podczas zakupów spożywczych

      Pytanie numer 11 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać czynnik, który w największym stopniu decyduje o wyborze produktów podczas zakupów kosmetyków, chemii gospodarczej i środków czystości

      Pytanie numer 12 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać czynnik, który w największym stopniu decyduje o wyborze produktów podczas zakupów elektroniki i AGD.

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać czynnik, który w największym stopniu decyduje o wyborze produktów podczas zakupów odzieży, obuwia, dodatków.

      Pytanie numer 14 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu cena determinuje Pana/Pani wybór produktów spożywczych?

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu cena determinuje Pana/Pani wybór kosmetyków i środków czystości?

      Pytanie numer 16 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu cena determinuje Pana/Pani wybór produktów podczas zakupów elektroniki i AGD?

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu cena determinuje Pana/Pani wybór odzieży, obuwia, dodatków?

      Pytanie numer 18 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac