- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie atrybutów satysfakcji klienta na przykładzie sieci Biedronka.

    Szanowni Państwo, Uprzejmie proszę o wypełnienie ankiety której celem jest poznanie Państwa opinii w zakresie istotnych dla klienta atrybutów satysfakcji na przykładzie oferty sieci Biedronka. Pytania dotyczą poszczególnych atrybutów badanej jednostki, w realnej i oczekiwanej ocenie. Wyniki badań zostaną wykorzystane w ramach badania własnego, w celu wzbogacenia pracy licencjackiej. Ankieta jest w pełni anonimowa, a Państwa odpowiedzi będą wykorzystywane wyłącznie w zestawieniach statystycznych. Do jednego pytania proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź, wstawiając X w kratce przy stwierdzeniu z którym się Państwo zgadzają.

    Informacje dotyczące respondentów

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Status zawodowy

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zamożność (dochód) średnia na osobę

      Pytanie numer 6 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Liczba osób w gospodarstwie domowym

      Pytanie numer 7 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie czynniki odgrywają rolę przy podjęciu przez pana/panią decyzji o zakupach w sieci Biedronka - REALNA OCENA

      Pytanie numer 8 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie czynniki odgrywają rolę przy podjęciu przez pana/panią decyzji o zakupach w sieci Biedronka - OCZEKIWANIA

      Pytanie numer 9 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia pan/pani atrakcyjność ofert sieci Biedronka - REALNA OCENA

      Pytanie numer 10 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia pan/pani atrakcyjność oferty sieci Biedronka - OCZEKIWANIA

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia pan/pani obsługę klienta w sklepach sieci Biedronka - REALNA OCENA

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia pan/pani obsługę klienta w sklepach sieci Biedronka - OCZEKIWANIA

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia pan/pani estetykę sklepów sieci Biedronka - REALNA OCENA

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia pan/pani estetykę sklepów sieci Biedronka - OCZEKIWANIA

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac