- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Społeczne determinanty postrzegania coachingu jako zjawiska negatywnego

    Celem badania ankietowego jest zweryfikowanie jakie czynniki mają wpływ na postrzeganie coachingu przez ankietowanych oraz jakie odczucia- pozytywne, czy negatywne- to zjawisko budzi. Wyniki ankiety będą wykorzystane wyłącznie na potrzeby pracy dyplomowej i nie będą udostępniane osobom trzecim. Wypełnienie ankiety trwa około dziesięciu minut. Ankieta została podzielona na trzy sekcje: ogólną, dla każdego ankietowanego; dla osób, które brały udział w coachingu; dla osób, które nie brały udziału w coachingu. W badaniu autorka chce też zweryfikować ilość osób, które nigdy nie spotkały się z pojęciem coachingu.

    Ankieta jest nieaktywna.




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac