- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    "Czynniki wpływające na wybór jaj spożywczych przez konsumenta"

    Jestem studentką Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa, specjalności Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością. Piszę pracę magisterską na temat czynników wpływających na wybór jaj spożywczych przez konsumenta. Zwracam się do Pani/Pana z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza. Zapewniam, iż badanie prowadzone jest anonimowo z zachowaniem dobrowolności i będzie wykorzystane tylko dla potrzeb mojej pracy. Ankieta jest jednokrotnego wyboru, chyba że w pytaniu określono inaczej. Proszę o zaznaczenie odpowiedzi symbolem „X”.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac