- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Rola komunikacji wewnętrznej w funkcjonowaniu organizacji

    Jestem studentką pierwszego roku studiów magisterskich na kierunku "Ekonomika i finanse przedsiębiorstw" na nowosądeckiej uczelni PWSZ. Chciałbym serdecznie zachęcić Państwa do wypełnienia poniżej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy magisterskiej. Badanie dotyczy roli komunikacji wewnętrznej między współpracownikami w danej organizacji. Ankieta składa się z 22 pytań, z których 6 podlega pod metryczkę, a pozostałe 16 to pytania umożliwiające odczytanie roli komunikacji w organizacjach. Badanie jest całkowicie anonimowe, a jego wypełnienie zajmie Państwu nie więcej niż 5 minut. Dziękuję za poświęcony czas.

    Płeć:

      Pytanie numer 1 z 6

    Wiek:

      Pytanie numer 2 z 6

    Wykształcenie:

      Pytanie numer 3 z 6

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 4 z 6

    Staż pracy:

      Pytanie numer 5 z 6

    Wielkość zatrudnienia w Pani/Pana firmie:

      Pytanie numer 6 z 6




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac