- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Autorytet nauczyciela

    Witam, Chciałabym serdecznie zachęcić Państwa do wypełnienia poniżej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy dyplomowej. Badanie dotyczy autorytetu nauczyciela . Ankieta jest anonimowa, dlatego proszę o szczere i przemyślane odpowiedzi. Z góry dziękuję za poświęcony czas i uwagę.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 15

    Czy autorytet nauczyciela ma wpływ na dyscyplinę podczas zajęć?

      Pytanie numer 2 z 15

    Czy autorytet ma wpływ na efekty kształcenia?

      Pytanie numer 3 z 15

    Czy autorytet ma wpływ na opiekę i wychowanie nad dzieckiem?

      Pytanie numer 4 z 15

    Czy w przypadku autorytetu nauczyciela istotne są cechy charakteru?

      Pytanie numer 5 z 15

    Czy wygląd jest istotny w postrzeganiu autorytetu nauczyciela?

      Pytanie numer 6 z 15

    Który z poniższych aspektów uważa Pan/Pani za najistotniejszy w przypadku autorytetu nauczyciela?

      Pytanie numer 7 z 15

    Jakimi cechami powinien wyróżniać się nauczyciel, uważany za autorytet? (Można zaznaczyć więcej niż jedną cechę, max. 5 cech)

      Pytanie numer 8 z 15

    Dobry nauczyciel powinien:

      Pytanie numer 9 z 15



    Jakie cechy powinien posiadać każdy nauczyciel?

      Pytanie numer 10 z 15



    Jakie kompetencje powinien posiadać autorytet nauczyciela?

      Pytanie numer 11 z 15



    Jakie czynniki wpływają negatywnie na autorytet nauczyciela?

      Pytanie numer 12 z 15



    Autorytet to według mnie (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):

      Pytanie numer 13 z 15

    Co jeszcze Pani/Pana zdaniem decyduje o tym, czy nauczyciel jest autorytetem?

      Pytanie numer 14 z 15



    Inne uwagi/spostrzeżenia na temat nauczycieli:

      Pytanie numer 15 z 15






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac