- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Załącznik 1 do Procedury 14.26 Przegląd umów. Spełnienie wymagań i oczekiwań Klientów Ankieta oceny satysfakcji Klientów

    Badanie satysfakcji klientów

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 13

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 13

    Czy kupuje / zna Pan, Pani produkty U Jędrusia?

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w sklepie w którym robi Pan, Pani zwykle zakupy są dostępne produkty U Jędrusia ?

      Pytanie numer 4 z 13

    Gdzie kupuje Pani, Pan produkty U Jędrusia?

      Pytanie numer 5 z 13

    Jak często robi Pan, Pani zakupy w punktach firmowych U Jędrusia?

      Pytanie numer 6 z 13

    Jak jest ogólna Pana, Pani ocena dotycząca jakości produktów U Jędrusia ?

      Pytanie numer 7 z 13

    Które z produktów U Jędrusia miał/-a Pan/ Pani okazję spróbować , jak je Pan, Pani ocenia?

      Pytanie numer 8 z 13

      super bardzo dobre średnie słabe fatalnie nie wiem
    pierogi
    krokiety
    sajgonki
    naleśniki
    kluski śląskie
    kluski na parze
    kopytka
    zapiekanki
    dania obiadow/gotowe
    sałatki
    inne

    Czy zna Pan/Pani asortyment U Jędrusia i kupuje różne produkty czy raczej kupuje Pan/Pani zazwyczaj te same produkty?

      Pytanie numer 9 z 13

    Czym się Pani kieruje przy wyborze produktów U Jędrusia w porównaniu z produktami garmażeryjnymi innych firm?

      Pytanie numer 10 z 13

    Czy generalnie kupuje Pan/Pani wyroby garmażeryjne ?

      Pytanie numer 11 z 13

    Jeśli TAK, proszę o podanie nazwy firmy której kupuje Pan/Pani wyroby garmażeryjne?

      Pytanie numer 12 z 13



    Proszę podać przyczyny, dla których nie kupuje Pan/Pani wyrobów garmażeryjnych U Jędrusia

      Pytanie numer 13 z 13




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac