- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wykorzystanie metod aktywizujących w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w opinii warszawskich nauczycieli

    Witam. Jestem studentką pedagogiki i prowadzę badania na temat wykorzystania metod aktywizujących w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym. Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w badaniu ankietowym. Ankieta jest anonimowa, a udzielone w niej odpowiedzi posłużą mi do napisania pracy licencjackiej. Z góry dziękuję za poświęcony czas i wypełnienie kwestionariusza ankiety. Proszę o podkreślenie jednej wybranej odpowiedzi lub wypełnienie pustego miejsca.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Stopień awansu zawodowego

      Pytanie numer 3 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Staż pracy

      Pytanie numer 4 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 5 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zatrudnienia (miasto)

      Pytanie numer 6 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy stosuje Pani metody aktywizujące w edukacji wczesnoszkolnej?

      Pytanie numer 7 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z której metody aktywizującej korzysta Pani najczęściej podczas zajęć?

      Pytanie numer 8 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która z wyżej wymienionych metod według Pani opinii jest najskuteczniejsza i przynosi oczekiwane efekty?

      Pytanie numer 9 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która z wyżej wymienionych metod aktywizujących według Pani opinii jest najbardziej lubiana przez dzieci?

      Pytanie numer 10 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często Pani wykorzystuje metody aktywizujące?

      Pytanie numer 11 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Na jakich zajęciach stosuje Pani najczęściej metody aktywizujące?

      Pytanie numer 12 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Kiedy wykorzystuje Pani metody aktywizujące?

      Pytanie numer 13 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Według Pani zdania jakie znaczenie ma wykorzystywanie metod aktywizujących w klasach I-III?

      Pytanie numer 14 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Które metody - techniki aktywizujące według Pani opinii są najbardziej przydatne podczas zajęć? W miejsce kropek można dopisać inną stosowaną technikę.

      Pytanie numer 15 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie dostrzega Pani korzyści wynikające ze stosowania metod aktywizujących w edukacji wczesnoszkolnej?

      Pytanie numer 16 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie widzi Pani trudności w wykorzystywaniu metod aktywizujących?

      Pytanie numer 17 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Dlaczego warto stosować metody aktywizujące w nauczaniu dzieci w wieku wczesnoszkolnym?

      Pytanie numer 18 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy według Pani opinii metody aktywizujące są potrzebne w edukacji wczesnoszkolnej?

      Pytanie numer 19 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaką rolę powinien się wcielać nauczyciel wykorzystujący metody aktywizujące w pracy z dziećmi?

      Pytanie numer 20 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki powinien być nauczyciel pracujący metodami aktywizującymi?

      Pytanie numer 21 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Które z zasad stosuje Pani podczas zajęć dydaktycznych, gdzie wykorzystywane są metody aktywizujące?

      Pytanie numer 22 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie według Pani są najważniejsze funkcje nauczyciela?

      Pytanie numer 23 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z elementów wdrażania metody aktywizującej uważa Pani za najtrudniejszy do wykonania?

      Pytanie numer 24 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac