Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Rola mediów w kreowaniu wizerunku studentów
		Dane uzyskane z niniejszej ankiety zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych ( w pracy licencackiej realizowanej w Akademi Pedagogiki Specjalnej). Poprzez wypełnienie ankiety wyrażają Państwo zgodę na udział w badaniach. Wyniki badań ściśle zależą od rzetelności i szczerości udzielanych odpowiedzi. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz.U.02.101.926), Wszystkim osobom biorącym udział w badaniach gwarantowana jest pełna anonimowość. 
Dziękuję za współpracę!
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki