- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta badania satysfakcji klienta

    Ankieta satysfakcji klientów PWiK Sp. z o.o. w Hajnówce. Szanowni Klienci, zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety i wyrażenie swojej opinii dotyczącej współpracy z naszą firmą. Wszystkie spostrzeżenia weźmiemy pod uwagę i postaramy się na ich podstawie udoskonalić naszą pracę. Z góry dziękujemy za poświęcony czas.

    Rodzaj ocenianej usługi: (należy wybrać tylko jedną usługę)

      Pytanie numer 1 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Inna usługa wymienić jaka

      Pytanie numer 2 z 10



    W jakim stopniu ocenia Pan(i) współpracę z PWiK Sp. z o.o. w Hajnówce? Wiedza i kompetencje (fachowość, znajomość zagadnień merytorycznych):

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Poziom obsługi klienta (uprzejmość, życzliwość, chęć udzielenia pomocy):

      Pytanie numer 4 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czas reakcji i realizacji / szybkość i sprawność obsługi/ terminowość załatwiania spraw:*

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Łatwość współpracy (przyjazne procedury, kultura osobista, realizacja nietypowych zamówień):*

      Pytanie numer 6 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakość wykonywanych prac (zgodność z założeniami, prace porządkowe, naprawy gwarancyjne):

      Pytanie numer 7 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zaangażowanie i pomoc w rozwiązaniu powstałych problemów:

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Krótka opinia o PWiK Sp. z o.o.:

      Pytanie numer 9 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ewentualne własne uwagi i wnioski

      Pytanie numer 10 z 10






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac