- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    GRY I ZABAWY W JĘZYKOWYM ROZWOJU UCZNIÓW

    Szanowni Państwo, jestem studentką Pedagogiki o specjalności: Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne. Zwracam się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety, której wyniki zostaną wykorzystane do badań własnych. Badanie dotyczy gier i zabaw w językowym rozwoju uczniów. Za wypełnienie ankiety serdecznie dziękuję.

    Czy według Pani/Pana gry i zabawy są ważne w językowym rozwoju dziecka?

      Pytanie numer 1 z 20

    Jak w skali od 1 do 10 (gdzie 1 oznacza najniższą przydatność) ocenia Pani/Pan rolę stosowania gier i zabaw w językowym rozwoju dziecka?

      Pytanie numer 2 z 20

    Jak często stosuje Pani/Pan gry i zabawy rozwijające język uczniów?

      Pytanie numer 3 z 20

    Proszę o ponumerowanie w skali 1 - 4 (gdzie 1 oznacza kompetencję najłatwiejszą, a 4 kompetencję najtrudniejszą) jakie kompetencje językowe sprawiają uczniom najwięcej, a jakie najmniej trudności.

      Pytanie numer 4 z 20

      1 2 3 4
    umiejętności ortograficzne
    umiejętności gramatyczne
    umiejętności frazeologiczne
    umiejętności syntaktyczne

    W jaki sposób sprawdza Pani/Pan kompetencje językowe uczniów?

      Pytanie numer 5 z 20



    Jakie problemy językowe zauważa Pani/Pan w ustnych i pisemnych wypowiedziach dzieci?

      Pytanie numer 6 z 20



    Jakie kompetencje językowe uważa Pani/Pan za kluczowe?

      Pytanie numer 7 z 20



    Jakiego rodzaju gry i zabawy językowe najczęściej stosuje Pani/Pan w celu wspierania kompetencji ortograficznych uczniów?

      Pytanie numer 8 z 20



    Jakiego rodzaju gry i zabawy językowe najczęściej stosuje Pani/Pan w celu wspierania umiejętności gramatycznych uczniów?

      Pytanie numer 9 z 20



    Jakiego rodzaju gry i zabawy językowe najczęściej stosuje Pani/Pan w celu wspierania umiejętności frazeologicznych uczniów?

      Pytanie numer 10 z 20



    Jakiego rodzaju gry i zabawy językowe najczęściej stosuje Pani/Pan w celu wspierania umiejętności syntaktycznych uczniów?

      Pytanie numer 11 z 20



    Jakie formy gier i zabaw najczęściej stosuje Pani/Pan w pracy?

      Pytanie numer 12 z 20



    Kiedy najczęściej wykorzystuje Pani/Pan gry i zabawy językowe?

      Pytanie numer 13 z 20



    W jaki sposób zaopatruje się Pani/Pan w gry wspierające językowy rozwój dziecka?

      Pytanie numer 14 z 20



    Czy wykorzystuje Pani/Pan nowe technologie podczas stosowania gier i zabaw językowych?

      Pytanie numer 15 z 20

    Jakie programy komputerowe wykorzystuje Pani/Pan w celu wspierania rozwoju językowego uczniów?

      Pytanie numer 16 z 20



    Jakie są według Pani/Pana największe zalety stosowania gier i zabaw podczas pracy nad językowym rozwojem uczniów? Proszę zaznaczyć maksymalnie trzy odpowiedzi.

      Pytanie numer 17 z 20

    Płeć

      Pytanie numer 18 z 20

    Wiek

      Pytanie numer 19 z 20

    Staż pracy

      Pytanie numer 20 z 20




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac