Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Wpływ wizerunku marki na proces decyzyjny konsumentów
		Szanowni Państwo,  
Jestem studentką III roku studiów licencjackich na kierunku Zarządzanie o specjalności Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety której celem jest pozyskanie informacji na potrzeby pracy licencjackiej na temat wpływu wizerunku marki na proces decyzyjny konsumentów. Zapewniam, że ankieta ma charakter anonimowy, a zebrane informacje posłużą do celów naukowo-badawczych. Z góry bardzo dziękuję