- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena skuteczności promocji w Internecie na przykładzie usług turystycznych firmy Tui

    Ankieta przygotowana dla klientów biura turystycznego TUI. Wypełnienie jest anonimowe i dobrowolne. Celem ankiety jest sprawdzenie skuteczności promocji w Internecie prowadzonej przez firmę, a także sprawdzenie preferencji klientów w kwestiach usług promocyjnych firmy za pomocą Internetu.

    1. Czy z usługi biura TUI korzysta Pani/ Pan za pomocą online czy tradycyjnie ? ( zakup wycieczek)

      Pytanie numer 1 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Czy promocje/ reklamy biura TUI łatwo rozpoznać i czy są widoczne?

      Pytanie numer 2 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Co kieruje Panią/Panem przy wyborze usług biura TUI?

      Pytanie numer 3 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Jaki sposób prezentowania ofert Pani/Pan preferuje ?

      Pytanie numer 4 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Czy promocja w Social Mediach biura Tui jest właściwa i przyciąga uwagę?

      Pytanie numer 5 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Proszę o wskazanie instrumentów i środków promocji wykorzystywanych przez biuro TUI z którymi się Pani/Pan spotkała.

      Pytanie numer 6 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Jakie użyte instrumenty i środki promocji w Internecie, według Pani/Pana są najlepiej odbierane przez klientów?

      Pytanie numer 7 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac