Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					
					65 tys. respondentów w bazie
					
					
					25 tys. firm i instytucji
					
					
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Ankieta oceny produktu – Napój Coca Cola (2l)
		Szanowny Respondencie, 
Jestem studentką Wyższej Szkoły Zarzadzania Personelem. 
Przygotowana ankieta jest częścią zleconego w ramach zajęć zadania, mającego na celu  doskonalenie umiejętności w doborze narzędzi badawczych do badań marketingowych oraz opracowywania ich wyników. 
Przedmiotowa ankieta dotyczy produktu powszechnie znanego - napoju gazowanego Coca Cola (opakowanie 2 litry), oraz Państwa preferencji zakupowych. 
Będę bardzo wdzięczna za poświęcenie kilku minut na wypełnienie tego anonimowego kwestionariusza. Dla przejrzystości pytań tytułowy produkt jest oznaczony w ich treści jako "CC"
Z góry bardzo dziękuję. 
Masiak Iwona
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki