- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ braku ceny na decyzję zakupową

    Badanie ma na celu pokazanie zachowania klientów na brak ceny danego produktu spożywczego. Produkty to: Piwo butelkowe 0,5 l; woda mineralna niegazowana 1,5 l; wino butelkowe 0,75 l; makaron ; mleko 3,2% 1 l.

    Czy kupując produkty spożywcze w sklepie sprawdzasz cenę?

      Pytanie numer 1 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy podczas ostatnich zakupów artykułów spożywczych spotkałeś / (-aś) się z sytuacją braku informacji na temat wysokości ceny detalicznej. (Ile kosztuje produkt)

      Pytanie numer 2 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki produkt chciałeś/chciałaś kupić , który nie miał ceny

      Pytanie numer 3 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka była Twoja reakcja na brak ceny?

      Pytanie numer 4 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy produkt, który nie miał ceny został przez Ciebie kupiony?

      Pytanie numer 5 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dochód miesięczny gospodarstwa domowego netto

      Pytanie numer 6 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Liczba osób w gospodarstwie domowym

      Pytanie numer 7 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 8 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 9 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac