Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Zachowania żywieniowe młodzieży i młodych dorosłych w aspekcie mleka i jego przetworów
		Poniższa ankieta jest w pełni anonimowa i służy celom naukowym.
Jej wyniki zostaną wykorzystane tylko na potrzeby pracy magisterskiej. 
Ma ona na celu zbadanie zachowań żywieniowych młodzieży i młodych dorosłych w aspekcie mleka i jego przetworów.
Ankieta jest skierowana do osób w wieku 13 - 24 lat.
Z góry dziękuję za poświęcony czas.
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki