- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wirtualna kartka pocztowa

    Firma z branży IT planuje w niedalekiej przyszłości wprowadzić nową usługę na rynek. Uruchomiona zostanie platfroma internetowa, która poprzez przeglądarkę www umożliwi klientom wysyłkę kartek i listów. Internauta (klient portalu) z elementów graficznych udostępnionych przez portal będzie mógł komponować własne kartki pocztowe oraz listy (m.in. kartki okolicznościowe, listy z możliwością dodawania własnej grafiki, napisów różnego rodzaju, papaterii). Po pobraniu opłaty (płatności elektroniczne) od klienta portal przesyła w postaci elektronicznej wirtualną kartkę/list do miejsca, które zajmuje się wydrukiem. Następnie wydrukowana kartka/list dostarczona będzie tradycyjną drogą pocztową do adresata.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy chciałbyś/chciałabyś skorzystać z opisanej usługi podczas okazjonalnych dni: (Dzień Matki, Dzień Ojca, Dzień Kobiet, Walentynki, święta okolicznościowe)

      Pytanie numer 5 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Sugerowana cena (PLN) za stworzenie i wysyłanie do adresata wirtualnej kartki - płatność elektroniczna - podać przedział cenowy (cena będzie zawierać koszt wytworzenia kartki oraz wysyłki pocztowej)

      Pytanie numer 6 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czas realizacji usługi (ilość dni od momentu wysłania wirtualnej korespondencji poprzez jej wytworzenie i dostarczenie do adresata tradycyjną drogą pocztową)

      Pytanie numer 7 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy opisana usługa wydaje się być atrakcyjna

      Pytanie numer 8 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac