- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ mediów społecznościowych na jednostkę

    Badania, w którym bierzecie Państwo udział ma na celu zweryfikowanie tego, w jaki sposób przedstawiacie siebie w mediach społecznościowych i jak duży mają one wpływ na Państwa życie. Uzyskane odpowiedzi zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w celach naukowych proszę, więc o potraktowanie ankiety poważnie.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz branżę

      Pytanie numer 3 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na jakich urządzeniach Pan/Pani korzysta najczęściej z Internetu?

      Pytanie numer 4 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wie Pan/Pani czym są media społecznościowe?

      Pytanie numer 5 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiada Pan/Pani konto na jakimkolwiek portalu społecznościowym?

      Pytanie numer 6 z 22

    Z jakiego medium społecznościowego Pan/Pani korzysta najczęściej?

      Pytanie numer 7 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło się Panu/ Pani udostępnić w mediach społecznościowych nieprawdziwe informacje w celu manipulowania u innych wyobrażeniem Pana/Pani osoby?

      Pytanie numer 8 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim celu Pan/Pani korzysta z mediów społecznościowych?( Proszę o zaznaczenie 2 najistotniejszych odpowiedzi)

      Pytanie numer 9 z 22

    Czy zwraca Pan/Pani uwagę na wygląd swojego profilu?

      Pytanie numer 10 z 22

    Czy według Pana/Pani informacji ludzie często manipulują swoim wizerunkiem w mediach społecznościowych?

      Pytanie numer 11 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdjęcia zamieszczane przez Panią/Pana na portalach społecznościowych są w jakikolwiek sposób przerabiane?

      Pytanie numer 12 z 22

    Czy Pan/Pani umieszczając zdjęcie na swoim profilu wybierają to najatrakcyjniejsze?

      Pytanie numer 13 z 22

    Czy zdarzyło się Panu/Pani oceniać kogoś poprzez jego zdjęcia profilowe?

      Pytanie numer 14 z 22

    Czy według Pana/Pani istnieje jakaś niewspółmierność pomiędzy profilami w mediach społecznościowych osób Państwu znanych a ich rzeczywistą osobowością?

      Pytanie numer 15 z 22

    Czy Pan/Pani chętniej przedstawia swój punkt widzenia w Internecie niż w rzeczywistości?

      Pytanie numer 16 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pan/Pani dodaje zdjęcia na swoje profile społecznościowe z wakacji, wyjazdów weekendowych?

      Pytanie numer 17 z 22

    Czy wszystkie informacje dotyczące Pana/Pani osoby znajdujące się na profilach społecznościowych są prawdziwe? (chodzi o wszystkie rzeczy, obejrzane filmy, przeczytane książki, zameldowania)

      Pytanie numer 18 z 22

    Czym kieruje się Pan/Pani dodając zdjęcia na swój profil społecznościowy?

      Pytanie numer 19 z 22

    W jakim stopniu według Pani/Pana korzystanie z mediów społecznościowych wpływa na kształtowanie w ludziach poczucia własnej, odrębnej tożsamości?

      Pytanie numer 20 z 22

    Co w głównej mierze wpływa według Pani/Pana na chęć manipulowania własną tożsamością w mediach społecznościowych?

      Pytanie numer 21 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy ma dla Pana/Pani znaczenie, liczba osób, która komentuje bądź lubi Pani/Pana zdjęcie na profilu społecznościowym?

      Pytanie numer 22 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac