Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Strategia marketingowa Lukoil w świadomości klientów
		Szanowni Państwo, jestem studentką III roku Politechniki Białostockiej Wydziału Zarządzania. Zwracam się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety, której celem jest ocena strategii marketingowej firmy Lukoil. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki posłużą do napisania pracy licencjackiej. Z góry bardzo dziękuję za wypełnienie kwestionariusza, a tym samym za pomoc w przeprowadzaniu badań.
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki