- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Działania marketingowe dealerow samochodów osobowych w Polsce

    Badanie ma na celu ukazanie funkcjonowania rynku samochodów osobowych w Polsce, oraz ukazanie analizy i działań marketingowych. Niniejsza ankieta jest anonimowa i będzie wykorzystana w mojej pracy licencjackiej.

    Czy posiada Pan/Pani samochód?

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiej marki posiada/użytkuje Pan/Pani samochód?

      Pytanie numer 2 z 17



    Czy w gospodarstwie domowym są jeszcze inne auta?

      Pytanie numer 3 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli są, to jakie?( marka, model)

      Pytanie numer 4 z 17



    Gdzie dokonał Pan/Pani zakupu ostatniego auta?

      Pytanie numer 5 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kto miał największy wpływ na kupno samochodu?

      Pytanie numer 6 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z czynników ma największy wpływ na zakup samochodu?

      Pytanie numer 7 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo ważna Ważna Mało ważna Nieważna
    Cena
    Jakość
    Marka
    Promocja
    Osiągi techniczne
    Wygląd
    Wygoda
    Bezpieczeństwo
    Spalanie

    Ile jest Pan/Pani w stanie przeznaczyć na kupno samochodu?

      Pytanie numer 8 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek posiadanego samochodu?

      Pytanie numer 9 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy i jakie działania promocyjne są dla Pana/Pani ważne?

      Pytanie numer 10 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo ważna Ważna Mało ważna Nieważna
    Obniżka cen
    Dodatkowe wyposażenie
    Rabat
    Wyprzedaż roczników

    Jakie znaczenia dla Pana/Pani ma?

      Pytanie numer 11 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo ważna Ważna Mało ważna Nieważna
    Dealer w mieście
    obsługa klienta
    kompetecje pracowników
    Salon
    Serwis

    Czy gdyby zdecydował się Pan/Pani na kupno samochodu wybrał/a by tą samą markę?

      Pytanie numer 12 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 13 z 17

    Wiek

      Pytanie numer 14 z 17

    Wykształcenie

      Pytanie numer 15 z 17

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 16 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Obecne zajęcie

      Pytanie numer 17 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac