Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Wpływ reklamy na wybory konsumentów 
		Witam jestem studentką II roku studiów magisterskich  na kierunku zarządzanie w Wyższej Szkole Bankowej. Zwracam się do Pani/ Pana z prośbą o wzięcie udziału w badaniu poprzez wypełnienie kwestionariusza ankiety na temat wpływu reklamy na zachowanie konsumenta. Celem badania jest uzyskanie wyników, które pozwolą określić, jaki wpływ na odbiorcę ma reklama, czy robiąc zakupy działamy pod wpływem reklam, szukamy produktów, których reklamy widzieliśmy. . Badania te mają posłużyć pracy magisterskiej. Pragnę zapewnić, iż odpowiedzi zostaną objęte tajemnicą i staną się wyłącznie cennym materiałem do celów naukowych. Uczestnictwo w badaniach jest anonimowe, dlatego proszę o nie podpisywanie kwestionariuszy. Serdecznie dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety i udział w badaniach. W ankiecie zawarte zostały pytania testowe jednokrotnego wyboru. 
 
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki