- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    kościół

    dssi

    Płeć:

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    szkoła

      Pytanie numer 4 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    wyznanie

      Pytanie numer 5 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Który z poniższych opisów najbardziej pasuje do Twojej sytuacji?

      Pytanie numer 6 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Określ swój stosunek do wiary i praktyk religijnych

      Pytanie numer 7 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie sakramenty kościelne są dla Ciebie ważne? Ocen od 1do 5 (1-najmniej ważna, 5 najbardziej ważna)

      Pytanie numer 8 z 19



    Jak często przyjmujesz sakramenty święte?

      Pytanie numer 9 z 19

    Czy według Ciebie Kościół jest pośrednikiem między człowiekiem a Bogiem?

      Pytanie numer 10 z 19

    Według swego wyznania modlisz się

      Pytanie numer 11 z 19

    Czy obchodzisz święta kościelne?

      Pytanie numer 12 z 19

    Jeśli tak to jakie? (proszę zaznaczyć wszystkie, które obchodzisz)

      Pytanie numer 13 z 19

    Które z poniższych stwierdzeń jest bliższe Twojej opinii?

      Pytanie numer 14 z 19

    Na czym opierasz swoja moralność?

      Pytanie numer 15 z 19

    Co według Ciebie może być powodem, iż część ludzi rezygnuje z wiary (proszę zaznaczyć max 2 odp.):

      Pytanie numer 16 z 19

    Czy znasz prasę, programy TV, strony internetowe o tematyce religijnej?

      Pytanie numer 17 z 19

    Czy uważasz, że Kościół pomaga w zwalczaniu problemów społecznych takich jak alkoholizm, bezrobocie?

      Pytanie numer 18 z 19

    Czy należysz do jakiegoś stowarzyszenia, klubu religijnego?

      Pytanie numer 19 z 19




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac