- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zwracanie uwagi na markę produktu przy jego zakupie (np. AGD, RTV, samochód, ubranie).

    Poniższa ankieta służy jako praca zaliczeniowa z przedmiotu \\\\\\\\\\\\\\\"Metody badań marketingowych\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" Tematem poniższej ankiety jest zbadanie, jak istotna dla przeciętnego klienta jest marka zakupowanego produktu

    Czy kupuje Pan/ Pani markowe produkty?

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy marka produktu jest dla Pana/Pani istotna?

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czu uważa Pan/Pani , że markowy produkt powinien być lepszej jakości?

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na co najbradziej Pan/Pani zwraca uwagę przy zakupie danego produktu?

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zdarzyło się ,że cena markowego produktu była zbyt wysoka jak na Pana/Pani budżet, a mimo tego zakupił go Pan/ Pani, dlatego ,że był markowy?

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zdarzyło się, Panu, Pani kupić markowy produkt za większą cenę , wiedząc, że jakość prduktu nie jest wcale wyższa niż jakość taniego produktu mało znanej firmy?

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czu uważa Pan/ Pani , że , ludzie często kupują markowy produkt, sugerując się późniejszym potencjalnym zaprezentowaniem go np. znajomym, rodzinie?

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zakup markowego produktu sprawia, że poprawia się Panu /Pani samopoczucie?

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Pan/Pani myśli, czy , ludzie kupująć markowy produkt, często po to aby zwiększyć poczucie własnej wartości?

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pan/Pani wykształcenie

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz przedział swojego dochodu

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 14 z 14




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac