- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Satysfakcja Klientów sieci Orange z oferowanej im obslugi przez konsultantów na infolinii BOK.

    Bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety, która skierowana jest do Klientów sieci Orange kontaktujących się z operatorem poprzez *100, czyli telefoniczne Biuro Obsługi Klienta. Ankieta służy badaniu poziomu satysfakcji Klientów sieci Orange z oferowanej im obsługi przez konsultantów. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Wyniki badania zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Proszę o rzetelne udzielenie odpowiedzi, oraz dziękuję za każde wypełnienie.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac