Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Promocja w firmach odzieżowych H&M i Reserved
Porównanie strategii marketingowych stosowanych przez firmy H&M i Reserved
Czy znasz markę H&M?
Pytanie numer
1
z 46
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy kupujesz produkty firmy H&M?
Pytanie numer
2
z 46
Tak. Dlaczego?
Wpisz komentarz:
Nie. Dlaczego?
Wpisz komentarz:
Zaznacz odpowiedzi (max 3), które kojarzą Ci się z marką H&M:
Pytanie numer
3
z 46
Wysoka jakość produktów
Niska jakość produktów
Wysoka cena produktów
Niska cena produktów
Niestandardowość
Współpraca z projektami oraz celebrytami
Podążanie za najnowszymi trendami
czy organizowane wyprzedaże w sklepach H&M zachęcają Cię do dokonania zakupu produktów tej firmy?
Pytanie numer
4
z 46
tak
nie
czy wystrój wnętrz ma pozytywny wpływ na Twoje samopoczucie, w czasie robienia zakupów?
Pytanie numer
5
z 46
Tak
Nie
Nie przywiązuję do tego uwagi
Jak oceniasz wystrój wnętrz, w tym wygląd witryn w sklepach H&M?
Pytanie numer
6
z 46
Przestrzeń jest dobrze rozplanowana, a witryny zachęcają do zakupu poszczególnych ubrań. Co więcej poszczególne działy są dobrze opisane, przez co nie mam problemu ze znalezieniem danego produktu.
Przestrzeń jest źle rozplanowana, mam problemy ze znalezieniem poszczególnych działów. Natomiast wygląd witryn jest zbyt wyszukany i chaotyczny.
Witryny zachęcają mnie do zakupu poprzez świetną stylizację manekinów, jednak mam problem ze znalezieniem tych rzeczy w sklepie.
czy promowanie produktów firmy przez znane osoby zachęca Cię do ich kupowania?
Pytanie numer
7
z 46
tak
nie
Czy kojarzysz jakieś znane osoby ze świata mody, muzyki, czy też filmu, które występowały w reklamach marki H&M?
Pytanie numer
8
z 46
Tak. Jakie?
Wpisz komentarz:
Nie
Wpisz komentarz:
Czy uważasz, że współpraca sklepów sieciowych ze światowymi projektantami jest dobrym narzędziem promocji?
Pytanie numer
9
z 46
Tak, ponieważ pozwala na zakupienie produktów sygnowanych światowym nazwiskiem w przystępnej cenie.
Nie interesuję się modą, dlatego kolekcje projektantów nie mają wpływu na moją decyzję o zakupie produktu.
Nie, ponieważ takie kolekcje de facto niczym się nie wyróżniają, mają słabą jakość, a ich ceny są zbyt wysokie.
Czy kojarzysz jakichś znanych projektantów, którzy współpracowali z firmą H&M?
Pytanie numer
10
z 46
Tak. Jakich?
Wpisz komentarz:
Nie
Wpisz komentarz:
Czy słyszałeś o akcji Fashion Against Aids, której organizatorem jest firma H&M?
Pytanie numer
11
z 46
tak
nie
Czy zaangażowanie firmy H&M w akcje opierające się na uświadamianiu młodych ludzi na temat zagrożenia HIV i AIDS pozytywnie wpływa na jej wizerunek?
Pytanie numer
12
z 46
Tak
Nie
Nie mam zdania
Czy chętnie bierzesz udział w imprezach promocyjnych/okolicznościowych organizowanych przez sklepy sieciowe?
Pytanie numer
13
z 46
tak
nie
Czy kiedykolwiek odwiedziłeś stronę internetową H&M (www.hm.com)?
Pytanie numer
14
z 46
tak
nie
Jak postrzegasz stronę internetową H&M?
Pytanie numer
15
z 46
Jest dobrze zaprojektowana i ma dobry system nawigacji. Ponadto dobrze oddaje filozofię firmy i odpowiednio prezentuje dostępne produkty.
Jest przeciętna, niczym nie wyróżnia się wśród stron innych sklepów sieciowych.
Nie podoba mi się. Jest źle zaprojektowana i zbyt skomplikowana. Oferta firmy zaprezentowana jest w chaotyczny sposób.
Czy uważasz, że współpraca marki H&M z portalami społecznościowymi (stylio.pl lub lookbook.nu) w organizowaniu konkursów dla użytkowników to dobry sposób promocji?
Pytanie numer
16
z 46
tak
nie
Czy kiedykolwiek dokonałeś zakupu w sklepie H&M zachęcony pozytywną opinią blogera/użytkownika portalu społecznościowego?
Pytanie numer
17
z 46
tak
nie
Czy kiedykolwiek czytałeś magazyn H&M?
Pytanie numer
18
z 46
Tak, w wersji internetowej.
Tak, w wersji tradycyjnej.
Tak, w obu wersjach.
Nie
Czy uważasz, że magazyn H&M tworzony na styl tradycyjnych magazynów mody jest dobrym narzędziem promocyjnym?
Pytanie numer
19
z 46
tak
nie
Czy uważasz, że zaangażowanie firmy H&M w program telewizyjny \"Fashion Star\" szukający zdolnych projektantów to dobry sposób promocji?
Pytanie numer
20
z 46
Tak, jest to świetny sposób na wprowadzenie do kolekcji H&M unikatowych projektów w przystępnej cenie, jak i ukazanie potencjalnemu klientowi świata mody \"od podszewki\".
Nie, jestem wierny projektom H&M i nie chcę żadnych innowacji. Program nie zachęca mnie do zakupu unikatowych produktów.
Nie oglądam tego typu programów i nie ma to dla mnie większego znaczenia.
Czy znasz markę RESERVED?
Pytanie numer
21
z 46
tak
nie
Czy kupujesz produkty firmy RESERVED?
Pytanie numer
22
z 46
Tak. Dlaczego?
Wpisz komentarz:
Nie. Dlaczego?
Wpisz komentarz:
Zaznacz odpowiedz, która kojarzy Ci się z marką RESERVED:
Pytanie numer
23
z 46
Wysoka jakość produktów
Niska jakość produktów
Wysoka cena produktów
Niska cena produktów
Niestandardowość
Konkurencja dla innych, międzynarodowych sklepów sieciowych
Podążanie za najnowszymi trendami
Czy regularne obniżki cen skłaniają Cię do zakupu produktów marki RESERVED?
Pytanie numer
24
z 46
tak
nie
Czy uważasz, że RESERVED dostateczną uwagę poświęca na podtrzymanie relacji z klientem poprzez konkursy, czy też aktywność na portalach społecznościowych?
Pytanie numer
25
z 46
Tak
Nie
Trudno powiedzieć
Czy uważasz, iż marka Reserved powinna kłaść większy nacisk na organizację imprez promocyjnych/ okolicznościowych skierowanych do potencjalnego klienta?
Pytanie numer
26
z 46
tak
nie
Jak oceniasz wystrój wnętrz, w tym wygląd witryn w sklepach RESERVED?
Pytanie numer
27
z 46
Przestrzeń jest dobrze zaprojektowana, działy są jasno opisane. Witryny są przejrzyste i niczym nie odbiegają od światowych standardów.
Witryny zachęcają mnie do zakupu wybranych produktów, jednak przestrzeń wewnątrz jest chaotycznie zaprojektowana, co zniechęca mnie do robienie zakupów.
Przestrzeń zaprojektowana jest chaotycznie, zwykle mam problem ze znalezieniem produktów. Witryny są nudne i nie przykuwają niczym mojej uwagi.
Czy kiedykolwiek widziałeś reklamę marki RESERVED w prasie/telewizji/internecie?
Pytanie numer
28
z 46
tak
nie
Jak oceniasz kampanie reklamowe marki Reserved w porównaniu do H&M?
Pytanie numer
29
z 46
Kampanie Reserved są lepsze, bardziej czytelne oraz odpowiadające rzeczywistości
Kampanie Reserved niczym nie różnią się od tych H&M, produkowane są na światowym poziomie. Dowodem na to jest np. obecność w nich topowych modeli/modelek.
Kampanie reklamowe Reserved są na gorszym poziomie niż te H&M
Czy kiedykolwiek słyszałeś o kampanii reklamowej \"Beautiful Story\"?
Pytanie numer
30
z 46
tak
nie
Czy możesz wymienić modelki/modeli, którzy brali udział w kampanii reklamowej \"Beautiful Story\"?
Pytanie numer
31
z 46
Tak. Jakich?
Wpisz komentarz:
Nie
Wpisz komentarz:
Czy uważasz, iż kampania reklamowa ukazująca prywatne życie słynnych modeli/modelek to dobry sposób na zwrócenie uwagi potencjalnego klienta?
Pytanie numer
32
z 46
Tak, światowej sławy modelki lub modele opowiadający o swoim życiu i stylu zachęcają mnie do zakupu produktów tej marki
Nie, kupuję produkty tylko ze względu na ich jakość lub cenę. Nie interesuje mnie, kto je promuje.
Czy kojarzysz jakichś znanych projektantów, którzy współpracowali z RESERVED?
Pytanie numer
33
z 46
Tak. Jakich?
Wpisz komentarz:
Nie
Wpisz komentarz:
Czy uważasz, że współpraca firm odzieżowych z młodymi, kreatywnymi ludźmi (np. poprzez możliwość zaprojektowania limitowanej edycji koszulek) to dobre narzędzie promocji?
Pytanie numer
34
z 46
tak
nie
Czy odwiedziłeś kiedykolwiek stronę internetową marki RESERVED (www.reserved.pl) ?
Pytanie numer
35
z 46
tak
nie
Jak oceniasz stronę internetową RESERVED ?
Pytanie numer
36
z 46
Jest dobrze zaprojektowana i przejrzysta. Ma dobry system nawigacji. Oferta jest odpowiednio zaprezentowana.
Jest przeciętna, niczym się nie wyróżnia pośród stron pozostałych sieciówek.
Nie podoba mi się, ma zły system nawigacji. Ponadto oferta jest źle zaprezentowana.
Czy kiedykolwiek widziałes internetowe katalogi RESERVED, tzw. lookbooki, w których przedstawione są poszczególne kolekcje?
Pytanie numer
37
z 46
tak
nie
Jak oceniasz je w porównaniu do lookbook\'ow marki H&M?
Pytanie numer
38
z 46
Lookbooki są na tym samym poziomie.
Lookbooki Reserved są bardziej przejrzyste, a fotografie bardziej czytelne.
Lookbooki H&M są bardziej przejrzyste, a produkt przedstawiony jest w atrakcyjniejszy sposób.
Czy uważasz, że marka RESERVED powinna pomyśleć o stworzeniu własnego magazynu mody na wzór magazynu H&M?
Pytanie numer
39
z 46
tak
nie
Czy uważasz, iż wysyłanie maili oraz sms\'ów na temat aktualnych obniżek i promocji to dobry sposób na komunikację z klientem?
Pytanie numer
40
z 46
tak
nie
Produkty której z wymienionych marek kupujesz częściej?
Pytanie numer
41
z 46
H&M
RESERVED
Czy uważasz, iż marka RESERVED w najbliższym czasie ma szansę dorównać fenomenowi H&M na skalę światową?
Pytanie numer
42
z 46
Tak
Nie
Trudno Powiedzieć
Wybierz swoją płeć
Pytanie numer
43
z 46
Kobieta
Mężczyzna
Wybierz swój wiek
Pytanie numer
44
z 46
17-20
21-24
25-28
Wybierz swoje miesięczne dochody
Pytanie numer
45
z 46
Poniżej 500 zł
Od 500 zł do 1000 zł
Od 1000 zł do 1500 zł
Od 1500 zł do 2000 zł
Od 2000 do 2500 zł
Powyżej 2500 zł
Wybierz swoje rodzinne miejsce zamieszkania
Pytanie numer
46
z 46
Miasto pow. 500 tys. mieszkańców
Miasto od 100 tys. do 500 tys. mieszkańców
Miasto od 50 tys. do 100 tys. mieszkańców
Miasto do 50 tys. mieszkańców
Wieś
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »