- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Promocja w firmach odzieżowych H&M i Reserved

    Porównanie strategii marketingowych stosowanych przez firmy H&M i Reserved

    Czy znasz markę H&M?

      Pytanie numer 1 z 46  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupujesz produkty firmy H&M?

      Pytanie numer 2 z 46

    Zaznacz odpowiedzi (max 3), które kojarzą Ci się z marką H&M:

      Pytanie numer 3 z 46

    czy organizowane wyprzedaże w sklepach H&M zachęcają Cię do dokonania zakupu produktów tej firmy?

      Pytanie numer 4 z 46

    czy wystrój wnętrz ma pozytywny wpływ na Twoje samopoczucie, w czasie robienia zakupów?

      Pytanie numer 5 z 46

    Jak oceniasz wystrój wnętrz, w tym wygląd witryn w sklepach H&M?

      Pytanie numer 6 z 46

    czy promowanie produktów firmy przez znane osoby zachęca Cię do ich kupowania?

      Pytanie numer 7 z 46

    Czy kojarzysz jakieś znane osoby ze świata mody, muzyki, czy też filmu, które występowały w reklamach marki H&M?

      Pytanie numer 8 z 46

    Czy uważasz, że współpraca sklepów sieciowych ze światowymi projektantami jest dobrym narzędziem promocji?

      Pytanie numer 9 z 46

    Czy kojarzysz jakichś znanych projektantów, którzy współpracowali z firmą H&M?

      Pytanie numer 10 z 46

    Czy słyszałeś o akcji Fashion Against Aids, której organizatorem jest firma H&M?

      Pytanie numer 11 z 46

    Czy zaangażowanie firmy H&M w akcje opierające się na uświadamianiu młodych ludzi na temat zagrożenia HIV i AIDS pozytywnie wpływa na jej wizerunek?

      Pytanie numer 12 z 46

    Czy chętnie bierzesz udział w imprezach promocyjnych/okolicznościowych organizowanych przez sklepy sieciowe?

      Pytanie numer 13 z 46

    Czy kiedykolwiek odwiedziłeś stronę internetową H&M (www.hm.com)?

      Pytanie numer 14 z 46

    Jak postrzegasz stronę internetową H&M?

      Pytanie numer 15 z 46

    Czy uważasz, że współpraca marki H&M z portalami społecznościowymi (stylio.pl lub lookbook.nu) w organizowaniu konkursów dla użytkowników to dobry sposób promocji?

      Pytanie numer 16 z 46

    Czy kiedykolwiek dokonałeś zakupu w sklepie H&M zachęcony pozytywną opinią blogera/użytkownika portalu społecznościowego?

      Pytanie numer 17 z 46

    Czy kiedykolwiek czytałeś magazyn H&M?

      Pytanie numer 18 z 46

    Czy uważasz, że magazyn H&M tworzony na styl tradycyjnych magazynów mody jest dobrym narzędziem promocyjnym?

      Pytanie numer 19 z 46

    Czy uważasz, że zaangażowanie firmy H&M w program telewizyjny \"Fashion Star\" szukający zdolnych projektantów to dobry sposób promocji?

      Pytanie numer 20 z 46

    Czy znasz markę RESERVED?

      Pytanie numer 21 z 46

    Czy kupujesz produkty firmy RESERVED?

      Pytanie numer 22 z 46

    Zaznacz odpowiedz, która kojarzy Ci się z marką RESERVED:

      Pytanie numer 23 z 46

    Czy regularne obniżki cen skłaniają Cię do zakupu produktów marki RESERVED?

      Pytanie numer 24 z 46

    Czy uważasz, że RESERVED dostateczną uwagę poświęca na podtrzymanie relacji z klientem poprzez konkursy, czy też aktywność na portalach społecznościowych?

      Pytanie numer 25 z 46

    Czy uważasz, iż marka Reserved powinna kłaść większy nacisk na organizację imprez promocyjnych/ okolicznościowych skierowanych do potencjalnego klienta?

      Pytanie numer 26 z 46

    Jak oceniasz wystrój wnętrz, w tym wygląd witryn w sklepach RESERVED?

      Pytanie numer 27 z 46

    Czy kiedykolwiek widziałeś reklamę marki RESERVED w prasie/telewizji/internecie?

      Pytanie numer 28 z 46

    Jak oceniasz kampanie reklamowe marki Reserved w porównaniu do H&M?

      Pytanie numer 29 z 46

    Czy kiedykolwiek słyszałeś o kampanii reklamowej \"Beautiful Story\"?

      Pytanie numer 30 z 46

    Czy możesz wymienić modelki/modeli, którzy brali udział w kampanii reklamowej \"Beautiful Story\"?

      Pytanie numer 31 z 46

    Czy uważasz, iż kampania reklamowa ukazująca prywatne życie słynnych modeli/modelek to dobry sposób na zwrócenie uwagi potencjalnego klienta?

      Pytanie numer 32 z 46

    Czy kojarzysz jakichś znanych projektantów, którzy współpracowali z RESERVED?

      Pytanie numer 33 z 46

    Czy uważasz, że współpraca firm odzieżowych z młodymi, kreatywnymi ludźmi (np. poprzez możliwość zaprojektowania limitowanej edycji koszulek) to dobre narzędzie promocji?

      Pytanie numer 34 z 46

    Czy odwiedziłeś kiedykolwiek stronę internetową marki RESERVED (www.reserved.pl) ?

      Pytanie numer 35 z 46

    Jak oceniasz stronę internetową RESERVED ?

      Pytanie numer 36 z 46

    Czy kiedykolwiek widziałes internetowe katalogi RESERVED, tzw. lookbooki, w których przedstawione są poszczególne kolekcje?

      Pytanie numer 37 z 46

    Jak oceniasz je w porównaniu do lookbook\'ow marki H&M?

      Pytanie numer 38 z 46

    Czy uważasz, że marka RESERVED powinna pomyśleć o stworzeniu własnego magazynu mody na wzór magazynu H&M?

      Pytanie numer 39 z 46

    Czy uważasz, iż wysyłanie maili oraz sms\'ów na temat aktualnych obniżek i promocji to dobry sposób na komunikację z klientem?

      Pytanie numer 40 z 46

    Produkty której z wymienionych marek kupujesz częściej?

      Pytanie numer 41 z 46

    Czy uważasz, iż marka RESERVED w najbliższym czasie ma szansę dorównać fenomenowi H&M na skalę światową?

      Pytanie numer 42 z 46

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 43 z 46

    Wybierz swój wiek

      Pytanie numer 44 z 46

    Wybierz swoje miesięczne dochody

      Pytanie numer 45 z 46

    Wybierz swoje rodzinne miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 46 z 46




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac