Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Wypełnienie ankiety “Adaptacja dziecka 3-letniego do warunków przedszkolnych - ankieta dla nauczycieli”
- Jakie rodzaje negatywnych zachowań zauważył/a Pan/Pani u dzieci podczas adaptacji?
- nie nawiązuje kontaktu z innymi dziećmi
- nie wykonuje poleceń
- Jakie emocje dominują u dzieci podczas pierwszych dni w przedszkolu?
- ciekawość
- niepokój
- płaczliwość
- strach
- Co Pana/Pani zdaniem jest najważniejsze podczas pierwszych dni w przedszkolu?
- nawiązanie kontaktu z nauczycielem
- Co Pana/Pani zdaniem jest najważniejsze podczas pierwszych dni w przedszkolu?
- nawiązanie kontaktu z nauczycielem
- Jaki jest poziom samodzielności większości dzieci rozpoczynających wychowanie przedszkolne?
- Jak ocenia Pan/Pani działania ułatwiające dzieciom adaptację w Pana/Pani przedszkolu?
- Czy w przedszkolu, w którym Pan/Pani pracuje organizowane są zajęcia adaptacyjne?
- W jaki sposób sprawdza Pan/Pani czy adaptacja dziecka przebiega bez problemów?
- rozmawiam z rodzicami (pytam o usposobienie dziecka)
- rozmawiam z rodzicami (pytam o samopoczucie dziecka)
- obserwuje dziecko
- Które z wymienionych czynników mają Pana/Pani zdaniem wpływ na przebieg adaptacji dzieci do warunków przedszkolnych?
- wiek
- poziom opanowania czynności samoobsługowych
- status ekonomiczno-sołeczny rodziny
- Jak często dzieci szukają wsparcia u Pana/Pani podczas pierwszych dni w przedszkolu?
- Czy rola wychowawcy podczas adaptacji jest znacząca dla jej przebiegu?
- Czy Pana/Pani zdaniem program adaptacyjny ułatwia dzieciom adaptację?
- Jak często dostrzega Pan/Pani problemy adaptacyjne u dzieci 3-letnich?
- Jakie działania Pana/Pani zdaniem należy wdrażać aby proces adaptacji przebiegał prawidłowo?
- Jak długo przeważnie trwa proces adaptacji?
- Czy problemy adaptacyjne występują rzadziej u dzieci, które uczęszczały wcześniej do żłobka?
- Wybierz swoją płeć
- Miejsce pracy:
- Lokalizacja:
- Stopień awansu zawodowego: