- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wypełnienie ankiety “Badanie preferencji konsumentów na rynku probiotyków i synbiotyków”

    1. METRYCZKA RESPONDENTA Płeć:
      • kobieta 
       
    2. Wiek:
      • 26-35 
       
    3. Rodzina:
      • mam żonę/ męża 
       
    4. Dziecko/dzieci:
      • mam 
       
    5. Miejsce zamieszkania:
      • miasto do 50.000 mieszkańców 
       
    6. Wykształcenie:
      • wyższe, ukończone studia licencjackie/inżynierskie 
       
    7. Część I Czy ma dla Pani/Pana znaczenie, czy produkt jest probiotykiem, czy synbiotykiem?
      • nigdy się nad tym nie zastanawiałam/em komentarz: Array 
       
    8. Jakie cechy probiotyku/synbiotyku są dla Pani/Pana najważniejsze i przekładają się na decyzję o jego zakupie (proszę wybrać maksymalnie 3 cechy)?
      • wysoka jakość produktu  
      • bezpieczeństwo stosowania 
      • wrażliwość preparatu na zmiany temperatury (preparaty wymagające przechowywania w warunkach chłodniczych i niewymagające takiego przechowywania) 
       
    9. Do decyzji o zakupie danego preparatu probiotycznego/synbiotycznego przekonuje Pana/ Panią przede wszystkim:
      • własna wiedza odnośnie preparatu (szukam informacji o produkcie w prasie, internecie etc.) komentarz: Array 
       
    10. Probiotyki/synbiotyki kupuje Pani/Pan:
      • ze względu na występującą chorobę (gdy choroba już zaistniała) komentarz: Array 
       
    11. Jaką cenę jest Pani/Pan w stanie zapłacić za probiotyk/synbiotyk?
      • powyżej 40 zł 
       
    12. Czy ma dla Pani/Pana znaczenie ilość kapsułek/saszetek w opakowaniu?
      • nie ma to dla mnie żadnego znaczenia 
       
    13. Czy ma dla Pani/ Pana znaczenie ilość dawek preparatu pro-/synbiotycznego, jakie należy przyjąć/spożyć w ciągu dnia?
      • tak, ma to dla mnie znaczenie 
       
    14. Czy postać w jakiej występuje preparat ma dla Pani/Pana znaczenie?
      • tak, preferuję inną formę niż powyższe (proszę określić jaką?) komentarz: Array 
       
    15. Gdzie dokonuje Pani/Pan zakupu preparatów pro- i synbiotycznych:
      • w aptece stacjonarnej komentarz: Array 
       
    16. Probiotyki/synbiotyki uważa Pani/ Pan:
      • niezbędny element terapii wielu schorzeń 
       
    17. Dla kogo najczęściej kupuje Pani/ Pan preparaty pro-/synbiotyczne?
      • dla dziecka komentarz: Array 
       
    18. Czy kupując dany preparat, zwraca Pani/Pan uwagę na to, czy firma stworzyła różne wersje postaciowe produktu (w swojej ofercie posiada: preparaty dla dzieci, preparaty dla dorosłych)?
      • nie zwracam na to uwagi przy zakupie preparatu  
       
    19. Proszę wymienić nazwy probiotyków/ synbiotyków, które przychodzą Pani do głowy jako pierwsze:
      • jakie? komentarz: Biogaja Dicoflor 
       
    20. Proszę zaznaczyć te preparaty, które Pan/Pani zna:
      • Dicoflor 
      • Acidolac 
      • Multilac 
      • Trilac 
      • Lacidofil 
       
    21. Część II Część II dotyczy preparatu Linex Forte firmy Sandoz. Czy zna Pani/Pam preparat Linex Forte?
      • nigdy nie słyszałam/ łem o takim preparacie 
       
    22. Dlaczego kupił/-a Pani/Pan preparat Linex Forte?
      • nie kupiłam/łem produktu Linex Forte komentarz: Array 
       
    23. Czy kiedykolwiek widział/-a Pani? Pan reklamę preparatu Linex Forte?
      • nie 
       
    24. Czy wie Pani/ Pan czy (czy w Pani/ Pana świadomości) Linex Forte jest probiotykiem, czy synbiotykiem?
      • nie wiem czy Linex Forte jest probiotykiem, czy synbiotykiem 
       
    25. Czy nazwa Linex Forte kojarzy się Pani/Panu z produktem o właściwościach probiotycznych/synbiotycznych?
      • nie 
       
    26. Nazwa Linex Forte kojarzy się Pani/Panu z:
      • proszę napisać z czym się kojarzy komentarz: Array 
       
    27. Cena ok. 12 zł za 14 tabletek, przy zalecanym dziennym spożyciu 1.-3. tabletek dziennie, wydaje mi się być w przypadku preparatu Linex Forte:
      • nie mam zdania 
       
    28. Co zachęciłoby Panią/ Pana do zakupu produktu Linex Forte?
      • proszę napisać co? komentarz: Array 
       

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac