|
Jakie rodzaje negatywnych zachowań zauważył/a Pan/Pani u dzieci podczas adaptacji?
|
|
|
Jakie emocje dominują u dzieci podczas pierwszych dni w przedszkolu?
|
|
|
Co Pana/Pani zdaniem jest najważniejsze podczas pierwszych dni w przedszkolu?
|
|
|
Co Pana/Pani zdaniem jest najważniejsze podczas pierwszych dni w przedszkolu?
|
|
|
Jaki jest poziom samodzielności większości dzieci rozpoczynających wychowanie przedszkolne?
|
|
|
Jak ocenia Pan/Pani działania ułatwiające dzieciom adaptację w Pana/Pani przedszkolu?
|
|
|
Czy w przedszkolu, w którym Pan/Pani pracuje organizowane są zajęcia adaptacyjne?
|
|
|
W jaki sposób sprawdza Pan/Pani czy adaptacja dziecka przebiega bez problemów?
|
|
|
Które z wymienionych czynników mają Pana/Pani zdaniem wpływ na przebieg adaptacji dzieci do warunków przedszkolnych?
|
|
|
Jak często dzieci szukają wsparcia u Pana/Pani podczas pierwszych dni w przedszkolu?
|
|
|
Czy rola wychowawcy podczas adaptacji jest znacząca dla jej przebiegu?
|
|
|
Czy Pana/Pani zdaniem program adaptacyjny ułatwia dzieciom adaptację?
|
|
|
Jak często dostrzega Pan/Pani problemy adaptacyjne u dzieci 3-letnich?
|
|
|
Jakie działania Pana/Pani zdaniem należy wdrażać aby proces adaptacji przebiegał prawidłowo?
|
|
|
Jak długo przeważnie trwa proces adaptacji?
|
|
|
Czy problemy adaptacyjne występują rzadziej u dzieci, które uczęszczały wcześniej do żłobka?
|
|
|
Wybierz swoją płeć
|
|
|
Miejsce pracy:
|
|
|
Lokalizacja:
|
|
|
Stopień awansu zawodowego:
|
|