- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Reklama internetowa i zakupy

    Ankieta dotycząca reklamy internetowej i zakupów przez internet

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wielkość miejscowości:

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często robisz zakupy w Internecie?

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co sprawia, że decydujesz się na zakup przez Internet?

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło Ci się kupić produkt oferowany przez reklamy internetowe?

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co sądzisz na temat reklam umieszczanych w komunikatorach typu Gadu-Gady lub Tlen?

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy używasz programów blokujących wyświetlanie reklam?

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdyby była możliwość wpłaty małej sumy pieniędzy za dostęp do serwisów w zamian za zablokowanie treści reklamowych to co byś wybrał?

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy szukasz opinii innych użytkowników sieci dotyczących marek, produktów lub usług?

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarza się Tobie szukać dodatkowych informacji na temat reklamowanego produktu/reklamowanej usługi na stronach internetowych?

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy boisz się kliknąć na reklamę z racji instalacji niepożądanego oprogramowania na Twoim komputerze?

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że reklama w Internecie jest skuteczna?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac