- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Typy kobiecych wizerunków w reklamie telewizyjnej

    Ankieta ma na celu zbadanie ukazywanych wizerunków i postaw kobiet w reklamach telewizyjnych. Reklamy, które dotyczą stereotypowych wzorów zachowań mają wpływ na postawy kobiet w życiu codziennym. Ankieta będzie próbą typizacji kobiecych postaw w reklamach telewizyjnych w oparciu o stereotypy funkcjonujące w rzeczywistości polskiej na temat kobiet.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 2 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Określ swoją grupę wiekową

      Pytanie numer 3 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Określ swój stan cywilny

      Pytanie numer 4 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często ogąlądasz telewizję

      Pytanie numer 5 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie znasz rodzaje reklam telewizyjnych?

      Pytanie numer 6 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie typy wizerunków według Ciebie przekazuje niniejsza reklama telewizyjna.

      Pytanie numer 7 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac